Sausio 31 d. iš Lietuvos išskridęs ir vasario 4 d. startavęs Karolis Mieliauskas teigė, kad svarbiausias šio projekto tikslas – išbandyti save ir suprasti, kaip žmogaus kūnas ir protas reaguoja matant, kad jutiminė temperatūra važiuojant motociklu yra beveik -80 laipsnių.
Dar vienas Karolio tikslas – paneigti mitą, kad motociklu galima važinėti tik vasarą. Dauguma vos pasibaigus vasarinių padangų sezonui uždaro savo plieninius žirgus garažuose, tačiau tik ne K.Mieliauskas.
Rodos, tiek vienas, tiek kitas tikslas buvo įgyvendintas su kaupu. Vilniaus oro uoste K.Mieliauskas pasakojo, kad apie šaltį nekalbėjo sąmoningai, mat nei teiginys, kad buvo labai šalta, nei teiginys, kad šalta nebuvo, nebūtų tiesa.
„The Coldest Ride“ komandos narys Egidijus Babelis apie šaltį sutiko papasakoti plačiau. Anto jo, ten visai kitoks šaltis.
„Vos išlipus iš lėktuvo nesupranti, kad šalta, tik pajauti kvėpuodamas, o jau po akimirkos pradedi jausti, kad stingsta rankos. Tai visiškai kitoks šaltis, nei kad būna pas mus. Jis sausas, bet dėl to ir itin pavojingas. Tačiau, kad ir kaip keista, prie jo labai greit pripratome“, – pasakojo E.Babelis.
Visgi šaltis pavojingas ne tik žmonėms, bet ir technikai. Mat tiek Jakutske, tiek Oimiakone žmonės negesina automobilių, nes kitu atveju jį užvesti galėtų tik pavasarį. Motociklo veikimo palaikymas čia dar sunkesnis, tačiau Karolio motociklas tam buvo paruoštas, nors vis vien antrą važiavimo dieną dėl šalčio pradėjo lūžinėti motociklo laidai.
Rimtesnių techninių gedimų išvengti pavyko ir nusileidęs Lietuvoje K.Mieliauskas džiaugėsi tokia galimybe ir išskirtine patirtimi. Ar dar galime tikėtis panašių jo kelionių, kol kad motociklininkas teigė nežinantis, tačiau tokios galimybės neatmetė.