Baterijas sukūrė Izraelio įmonė „StoreDot“, o jas pagamino Kinijos gamintojas „Eve Energy“.
Nors baterijos techniškai gali būti pilnai įkraunamos vos per penkias minutes, šiandien naudojami elektromobilių įkrovikliai nebūtų pakankamai galingi, kad jas įkrautų per tiek laiko.
Tačiau naujos kartos įkrovikliai galėtų išlaisvinti jų galimybes.
„Tesla“ stengiasi sukurti greitojo įkrovimo stotelių tinklą. Norint ją pasivyti, reikės nemažai investuoti, tačiau „The Guardian“ praneša, kad „StoreDot“ jau bendradarbiauja su naftos ir dujų bendrove „BP“ atnaujindama 18 200 degalinių, kad per ateinantį dešimtmetį jose būtų eksploatuojamos ir greitojo įkrovimo stotelės.
„Elektromobilių populiarumo kliūtis nr. 1 – nebe kaina, o nerimas dėl laiko“, – britų laikraščiui sakė „StoreDot“ vadovas Doronas Myersdorfas. „Jūs arba bijote, kad užstrigsite greitkelyje, arba jums reikės dvi valandas sėdėti įkrovimo stotelėje. Bet jei vairuotojo patirtis yra tokia pati, kaip vairuojant benzinu varomą automobilį, visas šis nerimas praeina“.
Baterijose naudojamos puslaidininkinės nanodalelės, o ne grafitas, kad jonai galėtų greičiau praeiti pirmyn ir atgal. Siekdamas sumažinti šių elektrodų kainą, „StoreDot“ planuoja šiuos puslaidininkius gaminti iš silicio.