Tačiau jau 1912 m. lenktynėms kurtame „Bollee Type F Torpedo“ automobilyje buvo galima pamatyti A. Bollee kurtą modelį, kuris, gerokai patobulintas, šiuo metu naudojamas praktiškai visų gamintojų. Šiuo metu visas automobilis saugomas Le Mane šalia įžymiosios lenktynių trasos esančiame muziejuje.
1989 metais Rio de Žaneire „Ferrari“ išbandė pusiau automatinę pavarų dėžę „Formulės 1“ bolide – „bandomaisiais triušiais“ tapo tuometiniai komandos vairuotojai Nigelis Mansellas ir Gerhardas Bergeris.
Šis „Ferrari“ išradimas kardinaliai pakeitė visą autosporto pasaulį – šiuo metu visos F-1 komandos bei daug kitų autosporto rūšių atstovų lenktyniniuose automobiliuose naudoja pusiau automatinę transmisiją dėl jos patogumo ir technologinio pranašumo.
Serijinėje automobilių gamyboje pavarų perjungimo svirtys šalia vairo pradėtos naudoti 1997 metais „Ferrari“. Po jų sekė BMW ir „Alfa Romeo“, sukūrę panašias sistemas, kurios kuo toliau, tuo labiau sutaupydavo vis daugiau laiko perjungiant pavaras.
Šiuo metu praktiškai visi automobilių gamintojai turi savo pusiau automatines greičių dėžes, kuriose pavaros perjungimas trunka mažiau nei dešimtadalį sekundės.