„Range Rover Evoque“: dailus „banginiukas“ mylimai moteriai

Seksizmo šiame pavadinime nėra. Tiesiog visa atnaujinto „Evoque“ estetika šaukte šaukia: padovanok mane tai, kuri tau rūpi labiausiai. Rūpi jos saugumas, vairavimo malonumas ir jauki aplinka kas rytą važiuojant į darbą.
„Range Rover Evoque“ bandymai
„Range Rover Evoque“ bandymai / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Skamba šiek tiek reklamiškai, sutinku. Bet patys pagalvokite. Kokio automobilio dažniausiai geidžia moterys? Gražaus. Kalbant ir apie vidų, ir apie išorę. Ir dar kad būtų SUV – miesto visureigis (terminas nelogiškas, bet prilipęs mūsų leksikoje).

Tuomet, jeigu labai mylite savo antrą pusę, pridursite – ir saugus. 5 žvaigždutės EURO NCAP teste kaip „Velar“ ir „Discovery“ – ko šiam automobiliui daugiau reikia?

Maksimalų „Evoque“ keleivių saugumą užtikrina visiškai nauja „Land Rover“ platforma PTA (angl. – Premium Transverse Architecture) ir gausus pagalbos vairuotojui technologijų rinkinys: avarinė stabdžių sistema, kelio juostos stebėjimo įtaisas, priekinės ir atbulinės eigos jutikliai, galinio vaizdo kamera ir t.t.

Toks įspūdis, kad „Land Rover Jaguar“ inžinieriai į atnaujintą „Evoque“ perkėlė viską, ką geriausia turėjo gerokai didesnis brolis „Velar“. Tik liečiamų mygtukų ant vairo sumažino ir labai gerai padarė. Dabar – pats tas.

Pajuokausiu – jei jau kinai kopijuoja „Evoque“, reiškia jis tikrai vertas nuodėmes.

Martynas Vičinas, „Land Rover“ pardavimų vadovas, į Lietuvą šių metų kovo mėn. atvykus pirmajam atnaujintam „Evoque“, nevyniojo žodžių į vatą: automobilis tarsi bėgiais važiuotų. Jis turėjo omeny stabilumo sistemų ir pakabos darbą nelygiame, slidžiame kelyje.

Tačiau, paradoksas, bandydamas atnaujintą „Evoque“ vasarą Vilniuje pamiršau duobes. Nors „Evoque“ vadinamas stiliaus ikona (apie tai – vėliau), man patiko tyli rami jo elgsena: kelio nelygumus sugeria, variklis pernelyg netriukšmauja, vėjas nešvilpia. O „Meridian“ garso aparatūra maloniai glosto gurmano ausį.

Kitaip tariant – 100 proc. „premiumas“ – prabangių automobilių klasė. Galios pakanka, vairavimas tikslus, degalų sąnaudos protingos (važiuojant smagiai mieste – apie 10-12 l/100 km benzino, bet galima išspausti ir daugiau).

Švaru kaip operacinėje

Ir gražus kaip nuotaka. Jei lygintume su konkurentais iš Vokietijos, „Land Rover“ (kaip ir „Jaguar“) salono apdaila yra britų naudai į vienus vartus. Jei, tarkime, koks „Audi“ yra „premium“, tai „Evoque“ derėtų laikyti „premium plus“. Nes kiekviena rankenėlė apgalvota iki smulkmenų. Ir jokios plastmasės, arba jos tiesiog nesijaučia. Mano vairuotame automobilyje dominavo šviesi kokybiška oda ir nikeliuotos rankenėlės. Todėl ir norisi sakyti: švaru kaip operacinėje. Nes dizaineriams pavyko sukurti ypatingai estetišką priekinę panelę, kuri ir atrodo įspūdingai, ir funkcionali ir, kas labai reta, ją norisi liesti.

Vairas, mano galva, funkcionalesnis ir „saugesnis“, nei „Velar“. Na, turbūt esate matę ar bent girdėję apie braukiamus, liečiamus mygtukus ant vairo. Tai „Evoque“ jie išliko (medijos, telefono, saugos sistemų), tačiau viskas veikia tiksliai – nebėra pavojaus nepataikyti ar kažkaip ne taip paspausti ir dėl to nukreipti dėmesį nuo kelio.

„Touch Pro Duo“, 12,3 colio monitorius yra pats tas. Ne „Tesla“ tapšnoklis, bet tokio siaubingai didelio ir nereikia, nes ties pavarų perjungėju yra dar vienas, puikiai dubliuojantis (važiavimo režimų nustatymai, salono temperatūra ir pan.). Todėl, kai pripranti „tapšnoti“ šiuos liečiamus paviršius, viskas veikia puikiai, intuityviai. Ir animacija estetiška, ne per ryški. Ir "televizorių" automobilyje ne per daug.

V.Pilkausko nuotr./„Range Rover Evoque“ bandymai
V.Pilkausko nuotr./„Range Rover Evoque“ bandymai

Žodžiu, nelabai yra prie ko prikibti.

Ir netgi kupė kėbulas yra ne tik gražus, bet ir praktiškas – galinėje sėdynėje patogu sėdėti ir suaugusiems žmonėms.

Apskritai, žvelgdamas į šį modelį nuolat galvojau, ką jis man primena savo linijomis. Galiausiai nusprendžiau – mažą, gražų, taikų banginį.

land rover evoque

  • 6 skirtingi varikliai – 200, 250 ir 300 AG benzininiai ir 150,180 bei 240 AG dyzeliniai. Ir devynių pavarų automatinė pavarų dėžė.
  • Bekelėje puikiai veikia naujos kartos išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema „Terrain Response 2“.
  • Kėbulo lgis išliko beveik nepakitęs (4,37 m), bet nauja platforma PTA (Premium Transverse Architecture) leido šiek tiek prailginti ratų bazę. Taip pavyko laimėti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, padidinti daiktadėžių tūrį ir dešimtadaliu padidinti bagažinę.
  • Pradinė „Evoque“ kaina – nuo 41 850 eurų. 15min GAZAS bandyto modelio „Range Rover Evoque First Edition“ P250 Hybrid 183 kw/249 AG kaina – 68 904 Eur.

Pridursiu, kad „Range Rover“ inžinieriai skrupulingai paisė naujausių tvarumo tendencijų, ir naujasis „Evoque“ yra pirmasis gamintojo produktas su daline hibridine technologija (angl. MHEV), kuri, net ir vairuojant mieste, pasižymi mažesne CO2 emisija (bandyto 249 AG modelio – 219 g/km). Žinoma, lyginti su tikru hibridu RAV 4 būtų netikslinga. Nes tik važiuojant mažesniu nei 17 km/val. greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant.

Vis dėlto automobilis kelia tik pačius geriausius jausmus. Todėl, jei nevertintume jo kainos, penkios žvaigždutės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis