„Regitra“ laikinai stabdo praktikos egzaminų vykdymą

Patvirtinus patikslintą Vyriausybės nutarimo projektą, nuo gruodžio 16 d., trečiadienio, „Regitra“ laikinai stabdo praktikos egzaminų vykdymą iki sausio 31 d. Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į sugriežtėjusius karantino reikalavimus ir valstybės siekį imtis visų priemonių suvaldant COVID-19 plitimą, skelbiama „Regitros“ tinklalapyje.
 „Regitra“ vairavimo instruktorius
„Regitros“ vairavimo instruktorius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Asmenys, kurie yra užsiregistravę į praktikos egzaminus, nurodytais kontaktais netrukus bus informuoti apie egzamino atšaukimą. Visi suplanuoti egzaminai kol kas atšaukiami iki sausio 3 d. imtinai, o toliau atšaukimo procesas vyks palaipsniui atsižvelgiant į tuo metu esamą situaciją šalyje.

Įprastai teigiamas teorijos egzamino rezultatas galioja vienerius metus ir per šį laikotarpį būtina išlaikyti praktikos egzaminą. Tačiau šiuo metu šis terminas yra pratęstas. Kitaip tariant, būsimiems vairuotojams, kuriems teigiamas teorijos egzamino rezultatas baigė arba baigs galioti ekstremalios situacijos metu, galiojimo terminas pratęsiamas visos ekstremalios situacijos paskelbimo laikotarpiu ir dar 6 mėnesiams po jo pabaigos.

Kaip vyks teorijos egzaminai?

Tuo metu teorijos egzaminai vyks toliau, laikantis visų saugumo ir srautų valdymo reikalavimų. Klasėse ribojamas vienu metu esančių žmonių skaičius, taip vienam asmeniui užtikrinant 10 m2 plotą. Taip pat egzaminų klasės yra reguliariai vėdinamos bei dezinfekuojamos.

Primenama, jog šiuo metu nėra taikoma taisyklė, kai apie nedalyvavimą egzamine būtina pranešti likus 24 val. iki jo pradžios. Tad būsimi vairuotojai, kurie pajuto kokius nors ligos simptomus, kviečiami bet kuriuo metu atšaukti registraciją į egzaminą.

Gyventojų prašoma naudotis elektroninėmis paslaugomis

Šiuo laikotarpiu gyventojų prašoma naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą. Taip pat užsisakyti naujus numerio ženklus, registracijos liudijimą vietoj prarasto, išregistruoti utilizuotą transporto priemonę ir kt.

Siekiant valdyti klientų srautus padaliniuose, visi elektroniniai užsakymai pristatomi tik per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

Tais atvejais, kai paslaugos atlikti internetu nėra galimybės, klientai dėl vizito padalinyje turi užsiregistruoti iš anksto.

Padaliniuose ir toliau bus laikomasi visų būtinų ir papildomų saugumo reikalavimų: klientų aptarnavimo erdvėse ribojami klientų srautai, reguliariai vėdinamos ir dezinfekuojamos patalpos bei dažnai liečiami paviršiai. Įmonės darbuotojai taip pat laikosi griežtų saugumo reikalavimų.

Klientų prašoma būti sąmoningais ir atvykus į padalinį: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, už paslaugas rekomenduojama atsiskaityti banko mokėjimo kortele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis