Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną

Nuo gruodžio 10 d. pradėjo veikti nauja „Regitros“ savitarnos aplinka. Projektas bus įgyvendinamas etapais: palaipsniui bus atnaujinamos ir perkeliamos visos šiuo metu elektroniniu būdu teikiamos paslaugos, teigiama pranešime.
Naujoji REGITROS savitarna
Naujoji REGITROS savitarna / Regitros ilisutr.

Naujoje savitarnoje klientai lengvai ras ieškomą paslaugą, galės valdyti savo vizitus, matyti asmeninę informaciją. Klientai jau gali išbandyti pirmąjį atnaujinimą – užsiregistruoti išankstiniam vizitui į padalinį.

Įdiegus naująją sistemą kliento kelionė savitarnoje bus greitesnė, kliento duomenys bus automatiškai išsaugojami ir registruojantis naujai paslaugai nebereiks iš naujo suvedinėti informacijos, be to, asmenų autentifikacija užtikrins skaidrumą. Pasak „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus Tautvydo Paliulio, matoma tendencija, kad viešąsias paslaugas teikiančios įmonės pamažu pereina prie asmenų autentifikacijos, todėl buvo nuspręsta nelaukti ir šios inovacijos imtis jau dabar.

„Klientų poreikiai ir jų patogumas ateinančiais metais yra mūsų įmonės strateginis prioritetas. Siekiame „Regitros“ paslaugas padaryti kuo paprastesnes, sukurti lengvai naviguojamą, patikimą ir suprantamą savitarnos aplinką. Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – apie pokyčius pasakoja T. Paliulis.

Pirmoji paslauga savitarnoje – išankstinė registracija vizitui

Nuo šiol klientai registruotis vizitui padalinyje galės internetu prisijungę per elektroninius valdžios vartus. Be to, registruotis bus galima net dviem mėnesiams į priekį. Iki šiol registracijos laikai būdavo pateikiami tik ateinančioms dviem savaitėms. Galimybė atvykti į padalinį ir būti aptarnautais „gyvoje eilėje“ išliks. Nauja registracijos tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą klientams.

„Tikimės, kad autentifikacija ir rezervacijų valdymas padės sutrumpinti eiles. Dažnai pasitaiko, kad klientai rezervuoja ne tris ar penkis, bet net keliolika laikų ir vėliau į juos neatvyksta. Tokiu būdu žmonės, kuriems tikrai reikia gauti paslaugą, turi laukti gyvoje eilėje arba kol kažkas atšauks savo vizitą. Taip dirbtinai buvo kuriamos eilės. Džiaugiamės, kad nauja tvarka padės spręsti šį klausimą, – sako T. Paliulis.

Naujoji sistema, kuomet klientai save identifikuoja, kartu padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose. Nuo šiol fiziniai klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai, pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir kt.

Nauda verslo klientams

Išankstinės registracijos naudą naujoje savitarnos aplinkoje pajus ir verslo klientai, kuriems nebereikės pildyti įvairių prašymų ir siųsti jų elektroniniu paštu. Prašymų pateikimo procesas nuo šiol taps skaitmenizuotas ir gerokai patogesnis bei trumpesnis.

Svarbu pastebėti ir tai, kad verslo klientams reikės suvesti mažiau duomenų, pavyzdžiui, kiekvieną kartą prisijungus nebereikės kartoti savo bendrinės informacijos, taip pat nebebus prašoma suvedinėti transporto priemonių VIN kodų, kas yra itin aktualu tiems, kurie ketina registruoti daug transporto priemonių.

„Kadangi verslo klientų aptarnavimas tampa labiau skaitmenizuotas, bus lengviau valdyti savo užsakymus vienoje vietoje, keisti apsilankymo laikus. Klientų patogumui bus pradėti siųsti priminimai, kurių seniau verslo klientai negaudavo“, – sako T. Paliulis.

Iki šiol klientai vizitui į padalinį galėjo registruotis internete ir skambinant telefonu. Nuo šiol išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje.

Kol vykdomi paslaugų centralizavimo darbai, klientai laikinai bus nukreipiami į atitinkamą portalą pagal pasirinktą paslaugą (transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą). Planuojama, jog visos įmonės teikiamos elektroninės paslaugos į naująją savitarną bus perkeltos iki kitų metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų