Rekordo link: lietuvis įpusėjo kelionę aplink Australiją

Prieš savaitę startavęs automobilių žurnalistas Vitoldas Milius įveikė daugiau nei 8 000 kilometrų Australijos perimetru besidriekiančiu ilgiausiu pasaulio greitkeliu. Pirmosios kartos HONDA CR-V važiuojantis lietuvis siekia pagerinti šio greitkelio apvažiavimo rekordą, kuris siekia 33 dienas. Visas maršrutas sudaro 14 500 kilometrų.
Autotraukinys
Autotraukinys / Asm. albumo nuotr.

Automobiliu žurnalistas jau pravažiavo visą šiaurinę Australijos dalį ir šiuo metu yra rytuose, netoli Perto miesto. Pusiaukelę V.Milius pažymėjo stabtelėjęs Nambungo nacionaliniame parke. Parko teritorija driekiasi dykuma, kurioje stūkso kalkakmenio stulpai.

„Įdomu, jog po parką galima važiuoti automobiliu. Pramoga puikiai subalansuota vairuotojams“, – teigė V.Milius, pasinaudojęs progą HONDA CR-V įamžinti neįprastoje aplinkoje.

Dvidešimtmetė HONDA CR-V kelyje nerodo jokių kaprizų. Kelionėje V.Milius laikosi kruizinio 130 km/val. greičio. Tokiu maksimaliu greičiu leidžiama važiuoti pirmuoju numeriu pažymėtu greitkeliu. Nors daugelyje atkarpų kelias greitkeliu vadinamas tik formaliai – tai asfaltuotas vienos juostos kelias. Jau pasitaikė ir neasfaltuotų kelio atkarpų. Ypač Australijos šiaurėje, toliau nuo apgyvendintų vietovių, eismas beveik nevyksta – per valandą sutinkami vos vienas du automobiliai.

Žurnalistas kelyje spėjo sutikti ir legendinius kelių traukinius – vilkikus, tempiančius kelių puspriekabių sąstatą, kurio ilgis gali siekti ir daugiau nei 50 metrų. Apie autotraukinius eisme įspėja ir specialūs ženklai.

„Autotraukinių vairuotojai „mina“ vyriškai, todėl jų lenkti beveik nereikia. Kelyje praleisdamas po 12-16 valandų ir pats imu jaustis kaip tolimųjų reisų vairuotojas. Tik vairuoju ne autotraukinį, o senutę HONDA“, – teigė V.Milius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis