Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Renault Clio“ pristato „Va va voom“ funkciją. Subalansuota ir vyrams, ir moterims

Didžiosios Britanijos vairuotojai (-os), sugalvoję išbandyti naują „Renault Clio“, liko sužavėti naujosios „Va va voom“ funkcijos. Po nuobodžios bandymo pradžios, pardavėjui pasakojant apie geriausius rinkoje variklius, įspūdingas komplektacijas bei mažiausią kainą, žmonės sustabdė prie pėsčiųjų perėjos, praleisti ja einančių „prancūzų“. Tada keleivio vietoje sėdintis pardavėjas nuspaudžia „Va va voom“ mygtuką...
„Renault Clio“ reklamos akimirka
„Renault Clio“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Tada prasideda prancūziška svajonė – prieš akis išnyra Eifelio bokštas, šalia atsidaro lauko kavinė, bagečių pardavėjas nesidrovėdamas pasiūlo išbandyti savo gaminį, o galiausiai prieš automobilio priekį išdygsta grupelė nedaug apsirengusių šokėjų.

Visa tai nufilmavę, „Renault“ ne tik paliko įspūdį „Clio“ bandžiusiems žmonėms, bet ir sukūrė du smagius reklaminius vaizdo klipus.

Kaip visa tai atrodo, siūlome pažiūrėti vaizdo siužetuose. Beje, antrasis klipas – subalansuotas moterims. 

VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta vyrams
VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta moterims

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos