„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault“ įkūrė naują bendrovę „Ampere“: jos tikslas – visiems įperkami elektromobiliai

„Renault“ grupė žengia dar vieną tvirtą žingsnį tvaresnio ateities transporto link. Prancūzijos automobilių gamintoja lapkričio 1-ąją įkūrė bendrovę „Ampere“ – pirmąją Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos rinkos žaidėją. Pagrindinis šios bendrovės tikslas yra kurti elektromobilius, kurie būti įperkami visiems.
Renault 5 Prototype
Renault 5 Prototype

„Renault“ visuomet siekė įveikti iššūkius ir pasinaudoti automobilių pramonės transformacijos teikiamomis galimybėmis, kartu sprendžiant svarbiausias klimato kaitos problemas. Tam tikslui prancūzų prekės ženklas įkūrė bendrovę „Ampere“ – naujo modelio automobilių gamintoją, siekiančią tapti Europos lydere sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.

„Ampere“, remdamasi 15 metų patirtimi elektromobilių srityje, kurs visiškai elektrines transporto priemones Europos rinkai. Esminis šios bendrovės tikslas – demokratizuoti elektromobilių naudojimą Senajame žemyne, paverčiant jį įperkamą visiems.

Naujojoje bendrovėje šiuo metu jau dirba daugiau nei 11 000 darbuotojų, iš kurių 35 proc. yra inžinieriai. „Ampere“ buvo įsteigta pagal „Renault“ grupės strateginį planą „Renaulution“, kuriuo siekiama integruoti tvarumo aspektus į visą vertės grandinę – ne tik į įmonės kuriamus produktus ir paslaugas, bet ir į jos procesus, prisidedant prie mažo anglies dioksido kiekio žiedinės ekonomikos.

„Kuriame naujo modelio bendrovę, kuri specializuojasi elektrinių transporto priemonių ir programinės įrangos srityje. Kaip geriau iliustruoti mūsų revoliuciją ir mūsų komandų drąsą? Įdiegti tvarią įmonės viziją ir užtikrinti, kad ji atsispindėtų kiekviename procese ir gaminyje. Pasinaudoti grupės stiprybėmis ir peržiūrėti, kaip viską atliekame. Suburti tvirtą komandą ir dirbti siekiant bendro tikslo. Pasinaudoti prancūziškomis šaknimis ir tapti lyderiu Europoje.

Patvirtinti savo įsipareigojimą klientams, mūsų planetai ir joje gyvenantiems žmonėms. „Ampere“ planas atspindi ambicingus grupės siekius, todėl labai didžiuojuosi galėdamas žengti šį svarbų žingsnį į priekį“, – sako Luca de Meo, „Ampere“ ir „Renault“ grupės generalinis direktorius.

Beje, „Ampere“ logotipas automobilių entuziastams bus lengvai atpažįstamas. Jis pradėtas kurti nuo deimanto formos – kultinio ilgamečio „Renault“ simbolio, atspindinčio jos žmogiškąją ir pramoninę praeitį. Iš keleto deimantų suformuotas logotipas iliustruoja naują glaudžiai susietų komandų, kurių kiekviena turi savo kompetencijos sritį, struktūrą.

Apie „Ampere“

„Ampere“ yra pirmoji Europos įmonė, kurios specializacija – elektrinės transporto priemonės ir programinė įranga. „Renault“ grupei priklausanti „Ampere“ projektuoja, kuria, gamina ir parduoda „Renault“ prekių ženklu pažymėtas visiškai elektrines transporto priemones su pažangiausiomis programinės įrangos technologijomis, prieinamomis visiems. Viso transporto priemonės kūrimo proceso metu atsižvelgiama į klientų patirtį, taip pat į socialinį ir aplinkosauginį poveikį, kad būtų užtikrinta, jog jie atitinka prekių ženklo įsipareigojimus klientams, planetai ir joje gyvenantiems žmonėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs