„Renault“ įmonių grupė skelbia apie didžiausią automobilių gamybos augimą Europoje

Nepaisant 3,9 proc. susitraukusios pasaulinės automobilių rinkos, 2013 m. „Renault“ įmonių grupė pardavė 2 626 208 keleivinius ir lengvuosius komercinius automobilius, t. y. 3,1 proc. daugiau nei 2012 m., rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Renault Clio RS“
„Renault Clio RS“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Renault“ grupė, kurios pardavimai ypač intensyviai auga ne Europos šalių rinkose, Europoje irgi išsaugojo sparčiausius augimo tempus bei 0,4 proc. padidino savo rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,5 proc. Pardavusi Europoje 1 301 864 transporto priemones, „Renault“ paskelbė apie 2,4 proc. augimą, kuris pasiektas apskritai 1,7 proc. smukus Europos automobilių rinkai. 

Įmonių grupės pardavimų ne Europos šalyse dalis išliko tokia pati ir šiuo metu siekia 50,5 proc. Šiose rinkose parduotos 1 326 344 transporto priemonės. Atmetus Iraną, iš kurio bendrovė pasitraukė 2013 m. liepą, visuose kituose regionuose naujieji modeliai leido bendrovei padidinti savąją rinkos dalį. 

2013 m. – augimo metai

  • Europa. Nors rinka susitraukė 1,7 proc., tačiau „Renault“ įmonių grupė pardavimus padidino 2,4 proc., o užimamą rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,5 proc., – 0,4 procentinio punkto. 
  • Naujasis „Clio“ tapo perkamiausiu automobiliu Prancūzijoje, kur parduoti 119 367 vienetai (keleivinio automobilio ir furgono versijos), o Europoje, kur parduotas 272 741 automobilis (keleivinio automobilio ir furgono versijos), užima trečią vietą. Nuo liepos mėn. savo segmento lyderiu Prancūzijoje ir Europoje tapo „Captur“, kurio parduoti atitinkamai 39 783 ir 86 804 vienetai.
  • Ne Europos šalių rinkos. Nepaisant sulėtėjusio augimo kai kuriose besivystančiose rinkose ir įvestų tarptautinių sankcijų Iranui, įmonių grupės pardavimai toliau auga. Bendra pardavimų apimtis padidėjo 3,8 proc., o atmetus Iraną – net 9,7 proc. Pasitraukimas iš Irano rinkos reiškė, kad per metus įmonių grupė parduos maždaug 64 500 automobilių mažiau. Šiuo metu pagal pardavimų apimtis antroje vietoje yra Brazilija, o trečioje – Rusija. 
  • Ne Europos šalių rinkoms, kuriose 2013 m. parduotos 1 326 344 transporto priemonės (+0,4 proc.), tenka 50,5 proc. įmonių grupės pardavimų apimčių. 
  • Pirkėjams ypač patiko naujieji „Renault“ bei „Dacia“ modeliai. Naujojo „Clio“ ir „Captur“ sėkmė patvirtino, kad atnaujindama automobilių dizainą, sumontuodama efektyvius variklius ir įdiegdama galimybes naudotis interneto paslaugomis, bendrovė „Renault“ žengė teisinga savo modelių atnaujinimo kryptimi. Perkamiausiu pasaulyje įmonių grupės automobiliu tapo „Duster“, kurio parduoti 376 672 vienetai ir kuris rinkai buvo teikiamas ir su „Renault“, ir su „Dacia“ prekės ženklu. Naujasis „Sandero“, kurio parduota 117 868 vienetai arba 68,5 proc. daugiau nei pernai, užtikrino „Dacia“ sparčiausiai augančio prekės ženklo pozicijas Europoje (rinkos dalis padidėjo 0,5 procentinio punkto). 
  • Jau šešioliktus metus iš eilės lyderės pozicijas bendrovė „Renault“ išsaugojo lengvųjų komercinių automobilių segmente. Šiuo metu rinkos dalis siekia 14,5 proc., kurią padidinti leido atnaujintas „Kangoo Express“ modelis. 

Rezultatai pagal prekės ženklus: „Renault“ nepasiduoda, o „Dacia“ energingai žengia aukštyn 

  • „Renault“ prekės ženklo pardavimai išaugo 0,4 proc. Parduoti 2 131 494 automobiliai reiškia, kad „Renault“ prekės ženklui tenka 81,1 proc. įmonių grupės pardavimų. 
  • Dėl neįtikėtinos „Duster“ sėkmės ir atsinaujinusių „Logan“ bei „Sandero“ modelių „Dacia“ pardavimai išaugo 19,3 proc. Iš viso parduota 429 540 automobilių. „Dacia“ šiuo metu yra jauniausias prekės ženklas Europoje (nuo „Lodgy“ pasirodymo rinkoje praėjo mažiau nei dveji metai), kuriam tenka 16,3 proc. įmonių grupės pardavimų. 
  • 2013 m. „Renault Samsung Motors“ pardavimų apimtis padidėjo 2,3 proc. (įskaitant rezultatus Pietų Korėjoje ir Pietų Amerikoje). Pardavimų tinklo restruktūrizacija ir 2012 m. Pietų Korėjos rinkai pateiktas produktų asortimentas jau duoda rezultatų. Nepaisant to, kad pirmieji penki mėnesiai buvo sunkūs, per likusius metų mėnesius RSM rezultatai buvo žymiai geresni nei 2012 m. 
  • 2013 m. „Dacia“ tapo sparčiausiai augančiu prekės ženklu, kurio rinkos dalis padidėjo 0,5 procentinio punkto ir dabar siekia 2,1 proc. Perkamiausių Prancūzijoje automobilių sąraše „Dacia“ užima penktą vietą. Čia šio prekės ženklo rinkos dalis išaugo 0,6 procentinio punkto ir dabar yra 4,3 proc. Tokį augimą lėmė naujojo „Sandero“, kuris privačių klientų perkamiausių modelių sąraše užima trečiąją vietą, sėkmė.

Jungtinėje Karalystėje, kur „Dacia“ pasirodė sausį, jau parduoti 17 146 automobiliai. Taigi, šio ženklo rinkos dalis yra 0,7 proc. Nepaisant smukimo įvairiose rinkose, daugumoje šalių „Dacia“ pardavimai išaugo, o ypač Prancūzijoje (+11,0 proc.), Ispanijoje (+80,9 proc.), Belgijoje (+32,8 proc.), Portugalijoje (+74,0 proc.), Italijoje (+4,7 proc.) ir Nyderlanduose (+49,0 proc.). 

Žvilgsnis į „Renault“ įmonių grupės perspektyvas 2014 m. 

Prognozuojama, kad 2014 m. pasaulinės automobilių rinkos, kurios pagrindinis variklis bus Kinija, augimo tempai bus vidutiniški, o palyginti su 2013 m., ji išaugs 2,0 proc. Tikimasi, kad Europos rinkos (įskaitant Prancūziją), kuri iš sąstingio pajudėjo 2013 m. antrajame pusmetyje, augimas 2014 m. sieks 1,0 proc. 

„Esant palankesnėms rinkos sąlygoms, 2014 m. nuosekliai laikysimės pelningo augimo, atsigavimo Europos rinkoje ir pasaulinių pardavimų didinimo strategijos, kurią įgyvendinti mums padės ambicinga naujų, prie rinkos reikalavimų pritaikytų produktų pateikimo rinkai programa,“ – kalbėdamas apie perspektyvas, pareiškė valdymo komiteto narys, veiklos efektyvumo vadovas ir pardavimų bei rinkodaros direktorius Jérôme Stollas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis