„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault“ ims Indiją su „Fluence“ sedanu

Vakar Indijos, vienos iš trijų prioritetinių šalių „Renault“ tarptautinio vystymosi strategijoje, rinkoje buvo oficialiai pristatytas „Fluence“.
„Renault Fluence“ reklama
„Renault Fluence“ reklama / Gamintojo nuotr.

Tai – pirmasis penkių naujų gaminių išleidimo žingsnis. Planuojama, kad visi automobiliai bus pristatyti iki 2012 m. pabaigos ir tai leis „Renault“ turėti naujausią automobilių asortimentą Indijos rinkoje.

Chennai gamykloje gaminamas prabangus „Fluence“ modelis bus parduodamas pirmosiose keturiolikoje realizavimo vietų, kurios sudarys naująjį „Renault“ tinklą Indijoje.

Naujos ambicijos

„Renault“ pradėjo kurtis Indijoje 2007 metais ir dabar įgauna pagreitį per trumpą laiką pristatydama rinkai pilną gaminių asortimentą: spalį prie „Fluence“ prisijungs „Koleos“ (taip pat surenkamas Chennai gamykloje, Indijos pietryčiuose). 2012 m. bus pristatyti dar trys modeliai, įskaitant SUV.

„Renault India“ vykdomasis direktorius Marc Nassif teigia: „Fluence“ pristatymas Indijoje yra plačios produktų įvedimo į rinką kampanijos pradžia vienoje kertinių tarptautinio „Renault“ vystymosi, numatyto „2016 – Drive the Change“ plane, rinkų. Turėdama Chennai gamyklą, „Renault“ inžinerijos, dizaino ir logistikos centrus bei pardavėjų tinklą, kuris iki 2012 m. pasieks 100 realizacijos vietų skaičių, „Renault“ daro viską, kad Indijos klientams pasiūlytų puikiai vietinės rinkos sąlygas atitinkančių kokybiškų transporto priemonių asortimentą.

Rinkos, pasižyminčios aukštu potencialu

Pastaruosius metus kasmet augdama apytiksliai po 20 proc. Indijos rinka yra viena stipriausių pasaulyje ir jos augimo potencialas yra labai aukštas. 2005 m. rinka pasiekė 1,2 mln. transporto priemonių, 2011 m. gale, tikimasi, šis skaičius bus 3 mln., o 2015 m. – 3,7 mln., – tuomet Indija bus ketvirta didžiausia automobilių rinka pasaulyje. Apie 60 proc. klientų automobilį perka pirmą kartą ir 57 proc. amžius yra mažesnis nei 35 metai (2009 m. duomenys).

Azijos-Afrikos regiono rinkodaros vadovė Renan Livet pabrėžia: „Indai mėgsta technologijas – nuo interneto ir paskutinės kartos mobiliųjų telefonų iki įvairiausių kitų pačių moderniausių produktų. Žinoma, žmonėms reikia prieinamų automobilių, bet jie taip pat nori, kad šie pasižymėtų naujų technologijų gausa. Taigi, „Renault“ žengia į Indijos rinką siekdama sukurti stiprų prekės ženklo įvaizdį, kurio pagrindinis bruožas būtų technologiniai geriausių produktų privalumai.“

Aljanso gamykla Chennai užkariauja Indijos rinką

Dėl ribojančių Indijos importo mokesčių, būti konkurencingi ir užkariauti didesnes rinkos dalis gali tik tie automobiliai, kurie yra surinkti vietoje, Indijoje. „Renault-Nissan“ aljanso pastatyta Chennai gamykla, kurioje dirba 3 600 žmonių, yra pagrindinė „Renault“ varomoji jėga šioje rinkoje. Planuojama, kad jau 2015 m. ši gamykla pajėgs pagaminti 400 000 transporto priemonių per metus. Kita infrastruktūra, prisidedanti prie „Renault“ vystymosi Indijoje yra:

  • RNTBCI („Renault Nissan Technology and Business India Pvt Ltd“) inžinerinis padalinys, įkurtas Chennai, jame dirba 1 600 žmonių.
  • RIPL („Renault India Private Ltd.“) pardavimų padalinys, taip pat įkurtas Chennai.
  • „Renault Design India“ Mumbajuje (Vakarų Indija).
  • Pasaulinis „Renault“ ir „Nissan“ dalių logistikos centras Pune (Vakarų Indija).

Prekės ženklas, atpažįstamas dėl puikios aptarnavimo kokybės

„Renault“ tikslas yra aprūpinti Indijos klientus kokybiškais produktais, o pailginta dvejų metų garantija yra realus gaminio ir aptarnavimo kokybės įrodymas nuo pat pirmos dienos. Ypatingas dėmesys buvo skirtas dviem funkcijoms, būtinoms aukšto lygio aptarnavimo po pardavimų paslaugoms: atskirų dalių logistika ir pardavėjų tinklo techninės pagalbos personalas bei instruktoriai.

Po kruopščios atrankos, siekiant atrinkti kandidatus tikrinant jų techninius įgūdžius, pirmoji Indijos technikų grupė išvyko į Prancūziją, kur nuo 2010 m. gruodžio iki 2011 m. kovo tobulinosi „Renault“ akademijoje. Pastarojoje jie baigė mokymų kursą, po kurio suteikiama „Cotech“ kvalifikacija.

Logistiniuose apmokymuose „Renault India“ pasikliauja „Nissan India“ patirtimi bei atsarginių „Renault“ ir „Nissan“ tiekimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų