- Dėl strateginės 230 mln. eurų investicijos į gamyklą „Renault“ galės Prancūzijoje gaminti 100 proc. savo lengvųjų komercinių automobilių, skirtų Europai. Sandouville, kartu su Maubeuge ir Batilly gamyklomis, leis „Renault“ užsitikrinti lyderystę lengvųjų komercinių automobilių segmente Europoje, kur šis prekės ženklas pirmauja nuo 1998 m.
- Pertvarkymo darbai įsibėgėjo šią vasarą – buvo mobilizuotas 1 000 žmonių, įskaitant 500 Sandouville darbuotojų ir 70 įvairių paslaugų tiekėjų.
- Sandouville yra pripažįstama dėl kokybiškos „Laguna III“, esančio patikimiausių D segmento automobilių trejetuke, gamybos. Gamykla prie prekės ženklo veiklos prisideda savo kompetencija ir techninėmis žiniomis – šiandien gamindama „Espace“ ir „Laguna“, 2014 m. – būsimąjį „Trafic“ furgoną. Planuojama, kad didžiausios gamybos apimtys sieks 100 000 vienetų, lyginant su 69 000 vienetų 2010 m.
Pirmą kartą lankydamasis Sandouville gamykloje Carlosas Tavaresas pamatė, kiek pažengė pertvarkymo darbai, ir padėkojo visiems šiame procese dalyvavusiems žmonėms: „Praleidęs darbo dieną Sandouville aš pamačiau, kaip sunkiai žmonės čia dirbo, ruošdami gamyklą būsimojo „Trafic“ modelio, kuris iki šiol buvo gaminamas už Prancūzijos ribų, gamybai. 230 mln. eurų investicija keičiant „Trafic“ gamybos vietą yra praktinė „Renault“ strateginio įsipareigojimo Sandouville Prancūzijoje išraiška. Dėl būsimojo „Trafic“ modelio, kurio pirmuosius prototipus neseniai mačiau „Technocentre“, ir Sandouville darbuotojų, prie šio projekto prisidedančių savo entuziazmu ir talentu, atsidavimo esu ramus dėl gamyklos perspektyvų. Sandouville vaidins pagrindinį vaidmenį stiprinant nuo 1998 m. besitęsiantį „Renault“ pirmavimą Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje. Mes taip pat sunkiai dirbame siekdami palaikyti „Laguna“ bei „Espace“ pardavimus ir kartu išlaikydami aukštus tikslaus gamybos apimčių pritaikymo prie paklausos standartus.“
Didelės apimties projektas
Sandouville gamykla bus aprūpinta nauju štampavimo įrankiu, naujomis metalo lakštų dirbtuvėmis, nauja surinkimo įranga, leisiančia prisitaikyti prie lengvųjų komercinių automobilių gamybos, ir nauja dažymo sistema, pritaikyta prie automobilių kėbulo dydžių. „Renault“, ruošdamasi būsimojo „Trafic“ atvykimui, į Sandouville gamyklą investuoja 230 mln. eurų. Jie leis:
- pereiti nuo dviejų iki vienos gamybos linijos penkiems esamiems modeliams ir atlaisvinti erdvę būsimajai lengvųjų komercinių automobilių linijai (nauja 600 kv. m dalių surinkimo erdvė ir 240 surinkimo darbo vietų),
- kompaktiškiau išdėstyti mechaninio apdirbimo įrangą atlaisvinant iki 10 000 kv. metrų erdvę būsimųjų furgonų gamybos įrangai (perkelta 290 įrangos dalių),
- 60 cm pakelti dažymo įrenginius (300 m ilgio paviršiaus apdirbimo tunelį), nes būsimasis „Trafic“ modelis yra aukštesnis už dabar gamykloje gaminamus modelius.
Ateities lengvųjų komercinių automobilių gamybos linijos įrengimui jau pasiruošta, o kitos projekto dalys bus įgyvendintos paraleliai su gamyba, išskyrus dažymo mechanizmų įrengimą, dėl kurio 2012 m. reikės sustabdyti gamybą 8 savaitėms.
Pirmieji būsimojo „Trafic“ modelio gamybos bandymai vyks tais pačiais metais. Dėl to š.m. birželio mėn. visas personalas buvo apmokytas, kad žinotų, kokie pokyčiai vykdomi gamykloje.
Pripažinta kokybė
„Renault Sandouville“ – automobilių pramonėje už aukščiausios kokybės rezultatus („Laguna III“ patenka į trejetuką) pripažinta gamykla – taps viena iš trijų grupės gamyklų Prancūzijoje, gaminančių lengvuosius komercinius automobilius, klientų pripažintus dėl jų tvirtumo ir patikimumo.
Laikydamasi 2011 m. vasario 2 d. pristatytos pramoninės strategijos, nuo 2014 m. Sandouville „Renault“ gamins lengvuosius komercinius automobilius – būsimąjį „Renault Trafic“ kartu su „H2“ „Opel / Vauxhall Vivaro“ versija aukštu stogu.
Naujojo furgono gamybos apimtys Sandouville, tikimasi, pasieks 100 000 vienetų per metus, kai bus pradėtos gaminti visos versijos.
Nuo pirmosios kartos pristatymo 1980-aisiais, „Trafic“ tapo savo segmento etalonu. „Trafic“ asortimento, kurį sudaro dviejų skirtingų aukščių, dviejų skirtingų ilgių bei komercinis ir keleivinis variantai, sėkmė ir toliau auga. 2010 m. automobilis buvo antras savo segmente Europoje, stipriai augo tiek jo pardavimai (24 proc. augimas), tiek užimama rinkos dalis (1,5 proc. punkto augimas).