Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Renault“ ir „Dacia“ pardavimai Lietuvoje pernai augo 13,8 proc.

Prancūzijos transporto priemonių gamintoja – bendrovė „Renault“ ir jos antrinė įmonė „Dacia“ paskelbė 2014 m. pardavimų Lietuvos rinkoje rezultatus, kurie palyginti su 2013 m., liudija apie reikšmingą augimą. Per 2014 m. „Renault“ ir „Dacia“ Lietuvoje pardavė 1173 automobilius (keleivinius ir lengvuosius komercinius), arba 13,8 proc. daugiau nei 2013 m. Pagal Autotyrimai.lt duomenis, abiems prekės ženklams šiuo metu tenka 7,1 proc. Lietuvos automobilių rinkos.
„Renault“
„Renault“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Per 2014 m. „Renault“ automobilių pardavimai išaugo 8,4 proc., o „Dacia“ – net 24,4 proc. Oficialūs šių prekės ženklų atstovai Lietuvoje neabejoja, kad didžiausią įtaką augančiam šių prekės ženklų populiarumui turėjo „Dacia Duster“, „Renault Scenic“ modelių šeima bei „Renault Master“, kuris jau ketverius metus iš eilės išlieka populiariausiu Lietuvoje tarp lengvųjų komercinių automobilių.

Prekės ženklų reitingo sąraše, kuris sudarytas pagal pardavimų 2014 m. sausio – gruodžio mėn. apimtis ir į kurį įtraukti 25 transporto priemonių gamintojai, „Renault“ ir „Dacia“ atiteko penktoji vieta. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos