Be to, bendrovė paskelbė įkursianti bendrą įmonę su vietos gamintoja „Dongfeng“.
„Renault“ nusprendė keisti strategiją po ne vienerius metus trukusių pardavimų mažėjimo Kinijoje.
Visgi dėl koronaviruso protrūkio bendrovė buvo priversta sustabdyti savo gamyklą Uhane, susidūrusi su viso pasaulio lėtėjančia ekonomika bei mažėjančiais grynųjų pinigų srautais, kas paskatino reitingų agentūras sumažinti bendrovės kredito reitingą iki vadinamojo šlamšto statuso.
„Kinijoje atverčiame naują skyrių. Sutelksime dėmesį į elektrines transporto priemones ir lengvuosius komercinius automobilius – du pagrindinius švaraus judumo ateityje variklius“, – pranešime teigė „Renault“ Kinijos operacijų vadovas Francois Provostas.
Gamintoja ketina perleisti turimą įmonės DRAC akcijų paketą bendrovei „Dongfeng“, kuri nustos prekiauti „Renault“ prekių ženklo produkcija.
Finansinė sandorio informacija nebuvo paskelbta.
Praėjusiais metais Kinijoje buvo parduota 860 tūkst. elektromobilių, taigi Kinija tapo didžiausia tokių automobilių rinka pasaulyje.
„Renault“ 2019 metais Kinijoje pardavė vos 180 tūkst. tradicinių ir elektrinių automobilių, palyginti su 217 tūkst. vienetų ankstesniais metais.
Prognozuojama, kad šio dešimtmečio pabaigoje elektrinės transporto priemonės sudarys 25 proc. Kinijos rinkos.
„Renault“ vadovas Jeanas Dominique‘as Senardas šį mėnesį teigė, kad tikisi gauti iki 5 mlrd. eurų paskolų, kurias garantuos Prancūzijos valstybė.
Paskolos bus skirtos padėti automobilių gamintojai įveikti koronaviruso sukeltą krizę, kurios metu pardavimai sumenko beveik visose rinkose.