Lengvasis komercinis „Master“ populiarumu nusileidžia tik „Megane“ modeliui, kurio per pusę metų buvo nupirkti 95 vienetai. Trečias geriausiai perkamas „Renault“ grupės modelis šį pusmetį buvo naujasis „Scenic“ – parduoti 59 tokie automobiliai.
Pirmasis 2011 m. pusmetis buvo itin sėkmingas „Renault“ lengviesiems komerciniams automobiliams – jų jau parduota 110 vienetų, o tai – 30 proc. daugiau negu per visus 2010 m. Taip pat gerais rezultatais šį pusmetį pasižymėjo ir „Dacia“ prekės ženklas – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais „Dacia“ pardavimai išaugo 130 proc. – šiais metais geriau perkamos tiek keleivinės, tiek lengvosios komercinės prekės ženklo transporto priemonės. Iš viso per pirmąjį š. m. pusmetį Lietuvoje parduoti 405 „Renault“ grupės automobiliai – 329 „Renault“ ir 76 „Dacia“ vienetai.
Š. m. birželio mėnuo „Renault“ grupės automobiliams Lietuvoje buvo sėkmingesnis už gegužę – bendri „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklų pardavimai ūgtelėjo 7 proc. Per praėjusį mėnesį grupės automobilių pardavėjai Lietuvoje pardavė 56 „Renault“ prekės ženklo automobilius ir 19 „Dacia“, viso – 75 vienetus. Tai – antras geriausias grupės automobilių pardavimų Lietuvoje rezultatas šiais metais, sėkmingesnis mėnesis buvo tik sausis.