Ilgametę patirtį turinčios kompanijos produktus vertina ir įvairios Lietuvos įmonės, kurios praeitais metais nupirko rekordiškai didelį skaičių „Renault“ markės automobilių.
2013-aisiais „Renault“ pardavė daugiausiai K3 kategorijos (vidutiniai ir dideli furgonai) komercinių automobilių Lietuvoje. Pagal automobilių rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ duomenis, 2013 metais Lietuvos įmonės įsigijo net 196 vnt. „Renault Master“ ir 111 vnt. „Renault Trafic“ automobilių. „Renault Master“, pasižymintis tvirtumu, patogumu bei praktiškumu, lyderio pozicijos lengvųjų komercinių automobilių segmente neužleidžia jau trečius metus.
„Renault“ komerciniai automobiliai Europoje karaliauja jau 15 metų
„Toks verslo klientų įvertinimas yra pats geriausias. „Renault“ komerciniai automobiliai Europoje karaliauja jau 15 metų“, – teigia atstovybės „Sostena“ „Renault“ vykdantysis direktorius Egidijus Gončarovas.
Pasak E. Gončarovo, prie komercinių automobilių augimo ženkliai prisidėjo prieš porą metų įsteigti „Pro+“ centrai. Specialiai verslo klientams įkurti „Pro+“ centrai šiuo metu veikia daugiau kaip 30 pasaulio šalių ir kasmet aptarnauja milijonus verslo klientų. Lietuvoje pirmieji du „Renault Pro+“ centrai įsikūrė „Sostenos“ salonuose 2012 metais.
Vilniaus padalinio „Renault Pro+“ vadovas Dainius Lepeška pastebėjo, jog vieni svarbiausių šios verslo paslaugos privalumų, kuriuos labiausiai vertina esami verslo klientai, yra galimybė įmonėms sutaupyti transportui skiriamus kaštus ir laiką, bei, atsižvelgiant į įmonės verslo specifiką, pritaikyti individualius sprendimus – pavyzdžiui, savivartį, didelės talpos konteinerį, autošaldytuvą, mobilų kioską arba bet kokį kitą komercinėms reikmėms skirtą automobilį, kuris turės Europos Sąjungos reikalavimus atitinkančius sertifikatus. Visus darbus atlieka Prancūzijoje apmokyti meistrai, kurie specializuojasi būtent komercinių transporto priemonių srityje ir laikosi aukščiausių gamintojo reikalavimų.
„Mūsų centrų didžiausias išskirtinumas yra tas, kad visos verslo klientams skirtos paslaugos yra sutelktos vienoje vietoje - pradedant naujo ar naudoto automobilio įsigijimu bei finansavimu ir baigiant kliento poreikius atitinkančių antstatų gamyba, montavimu bei technine priežiūra. Tai užtikrina paslaugų prieinamumą ir efektyvumą. Jeigu transporto priemonė turi būti paliekama centre ilgesnį laiką, klientui pasiūlomas pakaitinis tos pačios kategorijos automobilis, o kasdienis kliento įmonės darbas nesustoja“, – pasakojo Dainius Lepeška.