Per penkerius metus „Renault Master“ paklausa Lietuvoje išaugo daugiau nei du kartus. 2010-aisiais šalyje buvo parduoti 72 „Master“ automobiliai, o 2014-aisiais net 196 vienetai per metus. Žvelgiant į 2013–2014 metų statistinius duomenis matyti, kad per metus „Renault Master“ pardavimas padidėjo 8,3 procentais.
„Renault“ komerciniai automobiliai Europoje karaliauja jau beveik 17 metų, tad toks verslo klientų pasitikėjimas bei įvertinimas Lietuvoje kartu ir glosto širdį, ir priverčia dar labiau pasitempti, – džiaugiasi „Renault“ atstovybės Lietuvoje „Sostena“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas.
Kodėl „Renault Master“ ketverius metus iš eilės neužleidžia komercinių automobilių lyderio pozicijų? Atsakymas paprastas – verslo žmonės ieško patikimo, patogaus, praktiško ir saugaus automobilio už prieinamą kainą. Be to, įmonės šį modelį verslui renkasi dar ir todėl, kad prancūzų gamintojas siūlo gausybę modifikacijų.
Naujausias „Master“
Praeitų metų rugpjūtį kompanija Lietuvoje pristatė atnaujintą „Renault Master“. Gamintojai ne tik pakeitė automobilio išvaizdą, bet ir įmontavo visiškai naujus dyzelinius variklius su „Twin Turbo“ technologija, pasižyminčius ne tik didesne galia (nuo 135 iki 165 AG), bet ir mažesnėmis degalų sąnaudomis, taip pat aprūpino furgoną naujausiomis aktyviomis ir pasyviomis saugos sistemomis, pvz. elektroninio greičio valdymo, pagalbine pajudėjimo į įkalnę, stabilumo bei papildomo sukibimo sistemomis.
Pastarosios padeda išlaikyti stabilumą esant sudėtingoms vairavimo sąlygoms, o tai itin aktualu Lietuvoje, kai turime tokią orų įvairovę. Klientai gali rinktis daugiau nei iš 350 „Master“ versijų arba susikurti sau patogiausią sprendimą – siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; galimybė rinktis priekinius ar galinius varančiuosius ratus ir pan.
Dėl specifikacijų pasirinkimo gausos visiškai nesudėtinga sukurti komercinėms reikmėms labiausiai tinkamą automobilį.
Ar svarbiausia kaina?
„Renault“ vadovas Baltijos šalims Marcinas Kurkiewiczius džiaugiasi, kad ilgametę patirtį turinčios kompanijos produktus vertina ir įvairios Lietuvos įmonės. Anot jo, parduotų automobilių skaičių dažnai lemia ne tik kaina.
Mums daug svarbiau, kad klientai vertintų automobilius, pasitikėtų kompanija ir būtų tarsi mūsų ambasadoriai.
„Žinoma, stengiamės pateikti konkurencingą automobilio kainą. Vis dėlto dažnai klientams kaina ar nuolaida nėra svarbiausia. Mums daug svarbiau, kad klientai vertintų automobilius, pasitikėtų kompanija ir būtų tarsi mūsų ambasadoriai. Būtent taip šiandien yra su mūsų komerciniais automobiliais – sparčiai didėjantis individualių ir verslo klientų ratas įsitikino, kad jie geri ir patikimi, tad mums nėra reikalo su konkurentais dėl klientų kovoti nuolaidomis“, – įsitikinęs M. Kurkiewiczius.
„Renault Master“ taip pat pelnė „TopGear“ „Baltijos šalių komercinio automobilio 2015“ titulą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje leidžiamų žurnalų „TopGear“ surengtuose geriausio Baltijos šalyse automobilio rinkimuose, kuriuose varžėsi ir komerciniai automobiliai, kompetetinga komisija geriausiu 2015-ųjų metų Baltijos šalių komerciniu automobiliu pripažino „Renault Master“.