„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault Megane R.S Trophy-R“: legenda su lenktynių trasoje gimusiomis technologijomis ir patirtimi

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ yra geriausiomis savybėmis pasižymintis kada nors rinkoje pristatytas serijinis „Renault“ modelis. 300 AG ir 1306 kg svorio sportinis hečbekas turi tiesiogines sąsajas su gilia „Renault“ automobilių sporto istorija ir tęsia rekordinio „Mégane R.S.“ legendą su lenktynių trasoje gimusiomis technologijomis ir patirtimi, rašoma pranešime.
„Renault Megane R.S Trophy-R“
„Renault Megane R.S Trophy-R“ / Gamintojų nuotr.

Kurdami šį automobilį, „Renault Sport“ inžinieriai išplėtė savo galimybių ribas dar toliau. Tai buvo patvirtinta nauju rekordu Nürburgringo trasoje – 2019 m. balandžio 5 d. 20,6 km ilgio Šiaurinėje kilpoje naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ pasiekė naują absoliutų gamyklinių automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais rekordą, ją įveikęs per 07:40.100 min. Jis taip pat įveikė naują oficialią trasos atkarpą per 07:45.389 min.

Svorio mažinimas yra aistra

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ išsiskiria žymiai, net 130 kg mažesniu svoriu nei „Trophy“ versija, o galios ir masės santykis siekia 4,35 kg/AG.

Kompozicinio anglies pluošto variklio gaubtas sveria tik 8 kg – perpus mažiau už įprastą. Anglies pluoštas panaudotas ortakiams ir variklio gaubto vidinei daliai, gale buvo sumontuotas anglies pluošto difuzorius. Kiekvienas „Fuji Light“ 19’’ lietas aliuminis ratlankis sveria 2 kg mažiau už įprastą ratlankį, o pasirenkami „Carbon Revolution“ anglies pluošto ratlankiai sumažino rato svorį dar 2 kg – revoliucinis pasiekimas tarp pasaulinių serijinių automobilių gamintojų.

Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“
Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“

Titaninė „Akrapovič“ išmetimo sistema sumažino svorį daugiau kaip 6 kg, ypatingai lengva galinė ašis – dar 38 kg. Papildomai užsakomi ortakiai, montuojami vietoje „R.S. Vision Headlights“ žibintų, leidžia sutaupyti 2 kg. Papildomai užsakomas „R.S. Performance“ ličio DESS akumuliatorius leidžia sutaupyti 4,5 kg.

Salone sumontuotos kompozicinės „Sabelt“ monokoko sportinės sėdynės aptrauktos „Alcantara“ audiniu (kiekviena sėdynė lengvesnė maždaug 7 kg) ir gali būti naudojamos su 6 taškų „Sabelt“ saugos diržais (galimi kaip papildoma įranga). Vietoje galinės sėdynės sumontuotas rėmas sumažino svorį dar 25,3 kg, taip pat čia galima sudėti keturis anglies pluošto ratlankius.

Pakabos sistema: greitis posūkiuose ir tikslumas

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ pasižymi itin efektyviu valdymu. Ašių geometrija buvo pakeista siekiant didesnio greičio įveikiant posūkius ir geresnių savybių išvažiuojant iš jų. Su daug galimų nustatymų, naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ prilygsta lenktyniniam automobiliui, bet tinkamas važinėti ir bendro naudojimo keliuose.

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ turi ypatingą važiuoklę su specialiai suderinta geometrija ir „Torsen“ riboto praslydimo diferencialu. Kaip lenktyniniame automobilyje priekinė ašis turi nepriklausomas stebules ir didesnį neigiamą ratų išvirtimo kampą nei „Mégane R.S. Trophy“ – taip pasiekiamas didesnis padangos ploto kontaktas su keliu posūkiuose, užtikrinant greitesnį jų įveikimą ir geresnes išvažiavimo iš posūkių savybes.

Standartinė naujo „Renault Megane R.S Trophy-R“ versija turi itin gerą sukibimą ir tikslų valdymą užtikrinančias specialiai šiam modeliui sukurtas „Bridgestone Potenza S007“ padangas. Standartinė stabdžių sistema turi priekinius 355 mm stabdžių diskus, derinamus su „Brembo“ keturių vožtuvų stabdžių apkabomis. Vietoje jų galimi 390 mm anglies pluošto ir keramikos priekiniai stabdžių diskai – tai yra pirmas kartas kai tą siūlo serijinių automobilių gamintojas!

Ypatingi „Öhlins“ amortizatoriai yra itin svarbūs naujo „„Renault Megane R.S Trophy-R“ dinaminiam efektyvumui. Priekyje ir gale galima reguliuoti kėbulo aukštį ir amortizatorių suspaudimą / eigą, tai pat galima pasirinkti trumpesnes spyruokles. Papildomus nustatymus užtiktina „Multi-Sense“ sistemos važiavimo režimų pasirinkimas.

Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“
Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“

Aerodinamika: maksimali prispaudžiamoji galia

Kaip ir kalbant apie kitus šios radikalios versijos elementus, taip pat buvo siekiama maksimalaus aerodinaminių elementų efektyvumo. Visi konstrukcijos elementai buvo kuriami siekiant vienintelio tikslo – optimizuoti savybes. To pasiekti leido didesnė priekinės ir galinės ašių prispaudžiamoji galia, tuo pačiu mažinant aerodinaminį pasipriešinimą, o darbas buvo atliekamas pasitelkus CFD (Computed Fluid Dynamics) skaičiavimus ir bandymus vėjo tunelyje.

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ turi variklio gaubtą su NACA oro paėmimo angomis (National Advisory Committee for Aeronautics – NASA pirmtakė – kūrė oro paėmimo angas su itin mažu pasipriešinimu). Derinamos su oro srauto angomis po varikliu jos optimizuoja variklio aušinimą važiuojant dinamiškai. Varikliui veikiant laisvais sūkiais, šoninės variklio gaubto grotelės drauge su variklio gaubto angomis užtikrina papildomą motoro aušinimą.

Pasirenkamai kairėje pusėje vietoje „R.S. Vision Headlights“ žibintų montuojamas dinaminis oro paėmimas mažina oro srauto temperatūrą. Papildomai užsakomas oro srauto kanalas yra sujungtas su variklio oro filtru. Stabdžių gaubtai pagerina diskų vėsinimą ir jų atsparumą esant itin sunkioms sąlygoms.

Po priekiniu buferiu esantis apatinis oro skirstytuvas turi ypatingą konstrukciją, užtikrinančią geresnį aerodinaminį balansą tarp priekinės ir galinės ašių, o po priekiniu buferiu ir važiuokle esantys oro aptakai optimizuoja link galinio difuzoriaus tekantį oro srautą. Iš anglies pluošto pagamintas galinis difuzorius turi „F1“ tipo išlenktus plonus nukreipiklius su papildoma efektyvia plokštuma centrinėje dalyje, taip dar labiau padidinant prispaudžiamąją galią.

Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“
Gamintojų nuotr./„Renault Megane R.S Trophy-R“

Variklis: 300 AG pasiekiantis „MR18“

Turbobenzininis 1.8 l „MR18“ variklis su tiesioginiu įpurškimu pasiekia 300 AG (221 kW) prie 6000 aps./min. ir sukuria 400 Nm sukimo momentą. Jo turbinoje pritaikytos „Formulėje 1“ gimusios technologijos leidžia pasiekia 200 000 aps./min., o keraminiai guoliai sumažina turbinos atsako laiką. Variklis turi kietųjų dalelių filtrą ir atitinka „Euro 6d temp“ taršos normas.

Kaip savo galimybių įrodymą, šio variklio bloką „Renault Sport Racing“ pritaikė naujausios kartos „Formula Renault“ automobiliuose itin konkurencingame „Formula Renault Eurocup“ čempionate.

Kartu su varikliu komplektuojama šešių greičių mechaninė pavarų dėžė yra lengvesnė nei dviejų sankabų EDC pavarų dėžė ir yra vienintelė naujam „Renault Megane R.S Trophy-R“ siūloma pavarų dėžė.

500 automobilių patiems reikliausiems

Kaip ir jo pirmtakai „Mégane R.S. R26.R“ su „Mégane R.S. 275 Trophy-R“, naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ yra retas ir išskirtinis automobilis, kuris naudoja ypatingus elementus, pabrėžiančius legendiniu tapusio modelio identitetą. Jis skirtas patiems reikliausiems „Renault Sport“ klientams, ieškantiems rafinuočiausių sportiško valdymo savybių ir labiausiai vertinančių sportines automobilio galimybes.

Naujas „Renault Megane R.S Trophy-R“ debiutuos kaip ribotos 500 vienetų serijos modelis svarbiausiose „Renault Sport“ rinkose. Jo kaina prasideda nuo 55 000 Eur (kaina Prancūzijoje) ir prekyboje jis pasirodys 2019 m. pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“