Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault-Nissan“ pasiekė elektromobilių pardavimų rekordą

2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas visame pasaulyje pardavė 9,96 milijono automobilių. Nuo 2010 metų, kai buvo pristatytas „Nissan LEAF“ ir vėliau – „Renault ZOE“, automobilių gamintojų grupė įtvirtino savo lyderystę gamindama „nulinės taršos“ automobilius, pardavusi beveik 425 000 elektromobilių.
Carlosas Ghosnas prie „Renault Zoe“ ir „Nissan LEAF“
Carlosas Ghosnas prie „Renault Zoe“ ir „Nissan LEAF“

Aljanso pardavimo statistikoje skaičiuojami ir „Mitsubishi Motors“ prekybos rezultatai, siekę 934 013 visame pasaulyje parduotų automobilių. Praėjusį rudenį „Mitsubishi Motors“ tapo aljanso nariu, kai „Nissan“ įsigijo 34 procentus šio gamintojo akcijų.

„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas
„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas

„Groupe Renault“, „Nissan Motors“ ir „Mitsubishi Motors“ sukuria naują jėgą pasaulinėje automobilių pramonėje, – sakė aljanso vadovas Carlosas Ghosnas. – Ši prieš 18 metų prasidėjusi pažangi partnerystė leido mums išsaugoti savo lyderystę, gaminant „nulinės taršos“ automobilius, ir sustiprinti bendradarbiavimą, kuriant ateities automobilių technologines naujoves.“

Aljanso prekės ženklams praėjusiais metais teko vienas iš 9 pasaulyje parduotų automobilių.

„Groupe Renault“ prekyba 2016 metais, realizuojant „Drive the change“ planą, padidėjo 13,3 procento – iki 3 182 625 parduotų automobilių. Taip buvo pažymėti ketvirtieji iš eilės prekybos augimo metai, pasiekus rekordinį metų augimą, siekusį 374 000 automobilių.

Tiek „Renault“, tiek „Dacia“ markės užfiksavo rekordinius pardavimus, o „Renault Samsung Motors“ prekybos apimtys padidėjo 38,8 procento. Visuose regionuose didėjo užimamos rinkų dalys, o „Renault“ markė tapo antrąja populiariausia Europoje.

„Nissan Motor Co. Ltd.“ pasaulinėje rinkoje pardavė rekordinį automobilių ir sunkvežimių kiekį – 5 559 902, prekybos apimtis padidindama 2,5 procento. JAV ir Kinijoje markės prekyba atitinkamai didėjo 5,4 ir 8,4 procento, abiejose rinkose pasiekiant naujus rekordus. „Infiniti“ pardavė daugiau nei 230 000 automobilių, arba 7 procentais daugiau, nei praėjusiais metais.

„Mitsubishi Motors“ pasaulyje pardavė 934 013 automobilių, arba 13 procentų mažiau, nei ankstesniais metais. Prekyba didėjo Jungtinėse Valstijose ir Australijoje, tačiau šiuos pasiekimus nusvėrė mažėjanti prekyba Brazilijoje, Rusijoje ir Artimuosiuose Rytuose. Prekybą Japonijoje paveikė klientų pasitikėjimą sumažinusi informacija apie degalų sąnaudas.

„Renault-Nissan“ aljansas kartu su AVTOVAZ Rusijoje parduoda maždaug kas trečią automobilį.

„Nissan“ bendradarbiaujant su „Mitsubishi Motors“, tikimasi pasiekti 24 milijardus jenų (apie 200 mln. eurų) per fiskalinius metus siekiančią sinergijos naudą. Planuojama, kad nuo 2018 metų ir vėliau ši nauda sieks 60 milijardų jenų (apie 500 mln. eurų) per fiskalinius metus. Sutaupytos lėšos virs padidėjusiu uždarbiu už akcijas. Numatoma, kad 2017 fiskaliniais metais vienai akcijai tenkantis uždarbio didėjimas sieks 4 jenas (0,0328 euro), o 2018 fiskaliniais metais – 10 jenų (0,0821 euro). Tai bus didžiausias augimas, susijęs su „Nissan“ valdomomis „Mitsubishi Motors“ akcijomis.

AVTOVAZ, parduodantis LADA markės modelius, pardavė 284 807 automobilius. „Renault-Nissan“ aljansas kartu su AVTOVAZ Rusijoje parduoda maždaug kas trečią automobilį.

Lyderystė elektromobilių rinkoje

2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas savo parduotų elektromobilių skaičių padidino iki 424 797 vienetų, įsitvirtindamas kaip nenuginčijamas „nulinės taršos“ transporto rinkos lyderis.

„Nissan LEAF“ – pirmasis masėms skirtas elektromobilis, išlieka populiariausiu pasaulyje elektra varomu automobiliu: jo pardavimai nuo debiuto 2010 metų gruodį siekia 250 000* vienetų.

Kartu su LEAF „Nissan“ nuo 2014 metų taip pat, daugiausiai Europos ir Japonijos rinkose, parduoda lengvą komercinį automobilį „e-NV200“.

Nuo 2011 metų „Renault“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 112 000 elektromobilių, įskaitant „Renault ZOE“, „Kangoo Z.E.“, „Fluence Z.E”, „SM3 Z.E“ ir „Twizy“.

Praėjusiais metais „Renault“ vainikavo Europos elektromobilių rinką, 11 procentų padidinusi pardavimus ir pardavusi 25 648 elektromobilius (neskaitant „Twizy“). ZOE pirmavo elektromobilių prekybos suvestinėje (21 735 vienetai). Neseniai „Renault Pro+“ taip pat paskelbė apie gamą papildančius du naujus komercinius elektromobilius: naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“

2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas, įskaitant „Mitsubishi Motors i-Miev“ modelių seriją, pardavė 94 265 elektromobilius, arba 8 procentais daugiau, nei 2015 metais.

„Mes pirmieji paskelbėme apie masėms skirto elektromobilio už prieinamą kainą gamybą ir dabar beveik visi seka paskui mus, – sakė Ghosnas. – Su automatine valdymo sistema mes taip pat planuojame būti priekinėse gretose.“

10 didžiausių aljanso rinkų

Šalis

Parduota automobilių

Užimama rinkos dalis

JAV

1 660 690

9,47 %

Kinija

1 472 588

5,48 %

Prancūzija

738 344

30,52 %

Japonija

625 409

12,58 %

Rusija*

494 073

34,64 %

Meksika

449 406

28,02 %

Jungtinė Karalystė

336 533

10,96 %

Vokietija

319 739

8,89 %

Italija

262 167

12,99 %

Ispanija

247 661

18,71 %

* Įskaitant AVTOVAZ

10 didžiausių „Renault“ rinkų

Šalis

Parduota automobilių

Užimama rinkos dalis

Prancūzija

651 778

26,9 %

Vokietija

198 609

5,5 %

Italija

190 610

9,4 %

Ispanija

170 272

12,9 %

Turkija

169 236

17,2 %

Brazilija

149 977

7,5 %

Jungtinė Karalystė

138 642

4,5 %

Indija

132 235

4,0 %

Rusija*

117 227

8,2 %

Pietų Korėja

111 087

6,2 %

* AVTOVAZ prekyba Rusijoje: 284 807 vnt.

10 didžiausių „Nissan“ rinkų

Šalis

Parduota automobilių

Užimama rinkos dalis

JAV

1 564 423

8,9 %

Kinija*

1 354 552

5,0 %

Japonija

534 392

10,8 %

Meksika

403 286

25,1 %

Jungtinė Karalystė

170 999

5,6 %

Kanada

134 153

6,9 %

Rusija

93 781

6,6 %

Prancūzija

81 454

3,4 %

Vokietija

80 332

2,3 %

Australija

67 638

5,7 %

* Įskaitant „Venucia“ markę

10 didžiausių „Mitsubishi“ rinkų

Šalis

Parduota automobilių

Užimama rinkos dalis

JAV

96 267

0,5 %

Japonija

85 716

1,7 %

Kinija

82 758

0,3 %

Australija

73 360

6,2 %

Indonezija

67 397

6,3 %

Filipinai

59 480

15,1 %

Tailandas

55 409

7,2 %

Vokietija

39 089

1,1 %

JAE

29 958

9,2 %

Jungtinė Karalystė

26 892

0,9 %

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų