Pigiems modeliams tenkanti visų grupės pardavimų dalis padidėjo nuo 37 proc. 2012 metais iki 41 proc., pranešė grupė, kuriai priklauso markės „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung Motors“.
Pagal pardavimus pirmavo „Duster“ – modelis, parduodamas ir su „Dacia“, ir su „Renault“ ženklu. 2013 metais parduota beveik 377 tūkst. šio modelio vienetų.
Grupės pardavimai Europoje padidėjo 2,4 proc., tačiau vien Prancūzijoje pardavimai sumenko 0,7 procento. Pardavimai už Europos ribų ūgtelėjo 0,4 procento.
„Renault“ prognozėmis, pasaulinė automobilių rinka šiemet paūgės 2 procentais. Atsigauti turėtų ir Europos bei Prancūzijos rinkos, kuriose pardavimai turėtų ūgtelėti 1 procentu.