„Renault“ markė ir toliau išlieka pirmaujanti Prancūzijos markė pasaulyje, o 2015 m. „Dacia“ automobilių pardavimai taip pat buvo rekordiniai.
„Renault“ sėkmę užtikrino ir augantys automobilių pardavimai Europoje (+9,4 proc.) – pardavimai buvo 10,2 proc. didesni ir siekė 1 mln. 613 499 automobilius bei sudarė 10,1 proc. rinkos dalį. „Renault“ yra elektromobilių rinkos lyderis, taip pat aštuonioliktus metus iš eilės lengvųjų komercinių automobilių lyderis.
Ne Europoje, net ir esant Rusijos bei Lotynų Amerikos rinkos nuosmukiui, „Groupe Renault“ išlaikė stabilius pardavimus, taip pat juos padidino Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijoje ir Eurazijos regione.
Thierry Koskas, „Groupe Renault“ vykdantysis pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas, pranešė: „2015-ieji buvo dar vieni augančių pardavimų metai, kai dar labiau padidinome pernai metų pardavimus. Nežiūrint į pasaulio regionuose esančią skirtingą ekonominę situaciją, užtikrinome pastovų pardavimų augimą taip pateisinant paskutiniais metais atliekamą geografinio diversifikavimo strategiją“.