Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Renault“ pardavimai auga trečius metus iš eilės

2015 m. „Groupe Renault“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai padidėjo 3,3 proc. ir iš viso pasiekė 2,8 mln. automobilių, rinkos dalis išaugo 1,6 proc. Trečius metus iš eilės augantys pardavimai leido „Groupe Renault“ pasiekti rekordinius pardavimus, o rinkos dalis pasaulyje dabar siekia 3,2 proc.
„Renault Talisman“
„Renault Talisman“

„Renault“ markė ir toliau išlieka pirmaujanti Prancūzijos markė pasaulyje, o 2015 m. „Dacia“ automobilių pardavimai taip pat buvo rekordiniai.

„Renault“ sėkmę užtikrino ir augantys automobilių pardavimai Europoje (+9,4 proc.) – pardavimai buvo 10,2 proc. didesni ir siekė 1 mln. 613 499 automobilius bei sudarė 10,1 proc. rinkos dalį. „Renault“ yra elektromobilių rinkos lyderis, taip pat aštuonioliktus metus iš eilės lengvųjų komercinių automobilių lyderis.

Ne Europoje, net ir esant Rusijos bei Lotynų Amerikos rinkos nuosmukiui, „Groupe Renault“ išlaikė stabilius pardavimus, taip pat juos padidino Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijoje ir Eurazijos regione.

Thierry Koskas, „Groupe Renault“ vykdantysis pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas, pranešė: „2015-ieji buvo dar vieni augančių pardavimų metai, kai dar labiau padidinome pernai metų pardavimus. Nežiūrint į pasaulio regionuose esančią skirtingą ekonominę situaciją, užtikrinome pastovų pardavimų augimą taip pateisinant paskutiniais metais atliekamą geografinio diversifikavimo strategiją“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos