Bendrovė pažymėjo, kad per pirmąjį 2022 metų pusmetį pardavė 1 000 199 transporto priemones – 12 proc. mažiau, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Į abiejų metų duomenis nebuvo įtraukti pardavimai Rusijoje.
Pasak „Renault“, pardavimų nuosmukis fiksuotas „puslaidininkių krizės kontekste, taip pat dėl grupės veiklos sustabdymo Rusijoje“.
Puslaidininkiai yra elektroniniai komponentai, būtini tiek įprastose benzininėse, tiek elektrinėse transporto priemonėse.
Pasaulinis šių komponentų trūkumas privertė viso pasaulio automobilių gamintojas pristabdyti ar net laikinai sustabdyti gamybą.
„Renault“ teigimu, jos prekių ženklas ir toliau sparčiai plėtėsi elektrifikuotų transporto priemonių rinkoje.
„Elektrifikuotų transporto priemonių rinkos Europoje klesti, o „Renault“ turi geras sąlygas patenkinti šį naują klientų poreikį, pasiūlydama tinkamų produktų“, – pažymėjo „Renault“ prekių ženklo vadovo pavaduotojas Fabrice'as Cambolive'as.
„Antrąjį šių metų pusmetį paspartinsime savo asortimento elektrifikavimą, pristatydami visiškai naujus „Megane E-Tech Electric“, „Kangoo E-Tech Electric“ ir „New Austral“, – pridūrė F.Cambolive'as.
Bendrovės siūlomas „E-Tech“ asortimentas – elektrinės transporto priemonės bei transporto priemonės su hibridine elektrine jėgos pavara – sudarė 36 proc. lengvųjų automobilių pardavimų Europoje pirmąjį 2022 metų pusmetį, palyginti su 26 proc. analogišku 2021 metų laikotarpiu, pranešė „Renault“.