„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Renault“ pristatė 1,6 litro darbo tūrio dyzelinį variklį su dviem turbinomis

„Renault“ išplatino pranešimą, kuriame su pasididžiavimu pareiškė, jog sukūrė naują dyzelinį agregatą. Gamintojas didžiuojasi ekonomišku ir palyginti galingu 1,6 litro darbo tūrio varikliu.
Naujasis „Renault“ variklis
Naujasis „Renault“ variklis / „Renault” nuotr.

Giriasi galia ir ekologiškumu

Naujasis dyzelinis agregatas, aprūpintas dviem turbinomis, sugeba pasiekti 158 arklio galias. Agregatas išvysto 380 Nm sukimo momentą esant 1750 apsisukimų per minutę. Galingas dyzelinis variklis neviršija 100g/km CO2 išmetamųjų dujų emisijos.

Į rinką pateks jau netrukus

„Renault“ tvirtina, kad naujasis agregatas net ketvirtadaliu ekonomiškesnis už dviejų litrų darbo tūrio „dCi“ jėgainę. Manoma, kad naujaisiais 1,6 litro darbo tūrio varikliais ateityje bus aprūpinti „Megane“ ir „Laguna“ modeliai, o šiuos agregatus dar šiemet turėtų gauti ir „Espace“.

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault“ variklis
„Renault” nuotr./Naujojo „Renault“ variklio parametrai

Patirties suteikė darbas su F-1 komandomis

„Renault“ tvirtina, kad kuriant naująjį 1,6 litro dyzelinį variklį buvo panaudota patirtis, kurią gamintojas sukaupė konstruodamas tokio paties darbo tūrio benzininius variklius F-1 bolidams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų