Šiame sparčiai augančiame ir itin populiariame rinkos segmente „Kadjar“ sustiprins „Renault“ pozicijas tarptautiniu mastu, nes naujuoju modeliu iš pradžių numatoma prekiauti Europoje ir įvairiose Afrikos bei Viduržemio jūros baseino šalyse, o vėliau ir Kinijoje.
Šis „Captur“ giminaitis subtiliu novatoriškumu ir patrauklumu griauna stereotipus miesto visureigių rinkoje. „Renault Kadjar“ išsiskiria savo grakščiu ir atletišku išorės stiliumi. O jo vidus yra sportiškas ir rafinuotas, to pasiekta kokybiškomis medžiagomis ir dideliu dėmesiu apdailai.
„Renault Kadjar“ su keturių arba priekinių varančiųjų ratų versija kviečia nuotykiams, o dėl savo kompaktiškumo (4,45 metro ilgio x 1,84 metro pločio) suteikia didelį manevringumą mieste.
Aprūpintas aukščiausios kokybės apdailos medžiagomis, moderniausia saugumo ir „R-Link 2®“ daugialypės terpės įranga, naujasis „Renault Kadjar“ išsikirs aukštu komforto lygiu ir užtikrins malonų vairavimą.
Be to, „Renault Kadjar“ modelyje montuojami ypač efektyvūs varikliai, dėl kurių jis tampa segmento lyderiu pagal mažas degalų sąnaudas ir CO2 išmetamąją taršą.
„Renault Kadjar“ bus pristatytas visuomenei 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje, prasidėsiančioje 2015 m. kovo 5 d. Prekyba prasidės vasaros pradžioje Europoje ir įvairiose Afrikos bei Viduržemio jūros baseino šalyse.
„Renault“ plečia savo miesto visureigių asortimentą
Pasiūlydama „Kadjar“, „Renault Group“ išnaudoja savo kūrybiškumą siekdama užkariauti naujų rinkų ir laimėti naujų klientų. Dabartinės automobilių pasiūlos dinamiškumą atspindi vidutinis asortimento amžius, kuris sumažėjo nuo 4,8 metų 2012 m. iki 4,2 metų 2014 m. Tikimasi, kad iki 2015 m. pabaigos jis pasieks 3,7 metų.
2014 metais beveik kas penkta pasaulyje parduodama transporto priemonė buvo miesto visureigis, šis segmentas užėmė 23 procentus Europos rinkos ir 26 procentus Kinijos rinkos. Todėl šis segmentas suteikia galimybę pasiekti pagrindines augančias rinkas, į kurias taikosi „Renault“ grupė.
Po „Renault Koleos“, antrasis „Renault“ modelis miesto visureigių asortimente buvo „Captur“. Sėkmė atėjo nedelsiant. Dėl praktiškų savo inovacijų ir drąsios asmenybės šis miesto automobilis pakilo į Europos B segmento miesto visureigių rinkos viršų, o per 2014 m. buvo užregistruota kiek daugiau nei 178 000 naujų automobilių. „Kadjar“, didysis „Captur“ brolis, atneša į miesto visureigių segmentą naujovių savo grakščiomis ir atletiškomis linijomis, statusą pabrėžiančiu žavesiu, keliavimo patogumu ir atidumu aplinkai.
„Kadjar“ – automobilis, užtikrinsiantis tarptautinę „Renault“ plėtrą
Maždaug 128 šalyse atstovaujama „Renault Group“ 2014 metais iš viso pardavė 2 712 432 transporto priemonių visame pasaulyje. Vadovaudamasi savo tarptautinės plėtros strategija, „Renault“ 46 procentus savo automobilių parduoda už Europos ribų (lyginant su 37 procentais 2010 m.). „Kadjar“ prisidės prie grupės plėtros išplėsdamas jos siūlomą asortimentą ir geografinę aprėptį.
„Renault“ patikimai įsitvirtino Europoje, 2014 m. užimdama trečią vietą tiek lengvųjų automobilių, tiek lengvųjų komercinių transporto priemonių (LKA) rinkose.
„Kadjar“ bus gaminamas „Renault“ gamykloje Palensijoje (Ispanijoje), kuri šiuo metu eksportuoja 83 procentus savo gaminių į daugiau nei 50 šalių visuose penkiuose žemynuose. Prekyba „Kadjar“ automobiliais šią vasarą prasidės Europoje, o vėliau ir didžiojoje dalyje Viduržemio jūros baseino bei Afrikos valstybių.
„Kadjar“ taip pat bus pirmoji „Renault“ transporto priemonė, kuri bus gaminama ir Kinijoje. Naujajam miesto visureigiui numatytas įtakingo ambasadoriaus vaidmuo grupės plėtrai Kinijoje skatinti.
1999 metais užregistravusi vos 600 000 naujų parduotų automobilių, Kinija virto pasaulinės rinkos lydere – 2014 m. čia užregistruota daugiau nei 20 milijonų naujų transporto priemonių.
2013 m. gruodį „Renault Group“ oficialiai patvirtino bendrosios įmonės su „Dongfeng“ kūrimą ir pradėjo gamyklos statybas Uhano mieste; jos pradiniai gamybos pajėgumai sieks 150 000 transporto priemonių.
Kuriant „Kadjar“ buvo dedama daug pastangų patenkinti šio segmento klientų lūkesčius. Grakšti ir dinamiška naujojo modelio laikysena – tai atsakas į patrauklaus stiliaus paklausą.
„Renault“ genus turintis miesto visureigis, sukurtas ant vienos iš bendrų aljanso platformų
Būdami strateginiai partneriai nuo 1999 m., „Renault-Nissan“ aljansas 2014 metais pardavė 8,4 milijonus transporto priemonių beveik 200 šalių, taigi šis aljansas tapo ketvirta pagal dydį automobilių gamybos grupe pasaulyje.
„Renault“ ir „Nissan“ sustiprino bendradarbiavimą 2014 metais apibrėždamos bendros veiklos potencialą keturiose srityse, būtent pirkimo, personalo, gamybos ir logistikos bei inžinerijos. Siekiant didinti efektyvumą, buvo sukurta bendra kiekvienos iš šių keturių sričių valdymo sistema. Inžinerijos srityje vienas iš pagrindinių tikslų buvo bendrų platformų kūrimas.
„Renault Kadjar“ yra vienas iš šios sinergijos rezultatų, nes jis gaminamas ant platformos, naudojamos abiejų gamintojų. Modulinės architektūros kūrimas yra nuolat augantis sinergijos šaltinis. Pagal CMF (bendrų modulių grupės, Common Module Family) planą įvairios transporto priemonės gaminamos naudojant bendrų dalių ir komponentų rinkinius.
Tai padeda sumažinti sąnaudas, nes labai įvairūs modeliai gaminami naudojant mažesnį kiekį skirtingų dalių. Sutaupytos lėšos investuojamos į kuriamus automobilius, ir taip rinkai pateikiami patrauklesni gaminiai, kuriuose ypatingas dėmesys skiriamas klientų pageidaujamoms funkcijoms bei turiniui.
CMF projektas suskirstytas į tris segmentus: CMF-A mažoms transporto priemonėms, CMF-B vidutinio dydžio transporto priemonėmis ir CMF-C/D didžiausiems modeliams.
„Renault Kadjar“ naudojama „Renault-Nissan“ aljanso CMF-C/D platforma – ketverių metų bendro darbo vaisius. Šią platformą „Renault“ ir „Nissan“ gamina kartu, „Renault“ žinios ir patirtis pasitelkiama kuriant ir gaminant galinę pakabą bei transmisiją.
„Renault“ ir „Nissan“ sukurti sinergijos būdai leidžia naudoti kuo daugiau bendrų dalių (pvz., variklio bloką, navigacijos sistemos architektūrą ir pan.), bet kartu likti ištikimiems kiekvieno aljanso partnerio išskirtinei ženklo tapatybei, dizainui ir skiriamiesiems bruožams.
Grakštus ir atletiškas išorės stilius
„Renault“ poziciją C segmento miesto visureigių rinkoje atspindi dizainas, kuriame derinama jėga ir elegancija. Liepsnos raudonumo spalvos „Renault Kadjar“ yra tarsi gaivaus oro gūsis rinkoje ir naudojasi savo gundymo galia.
„Renault Kadjar“ – tai C segmento miesto visureigis, įkvėpimo besisemiantis iš SUV klasės automobilių, sedanų ir universalų.
Jam būdingi „Captur“ koncepcinio automobilio genai ir tam tikros „DeZir“ koncepcinio automobilio savybės. „Captur“ iliustruoja „Renault“ dizaino strategijos „tyrinėjimų“ elementą – pasaulį, kuris skatina dinamizmą, jėgą ir nuotykius, o „DeZir“, iš „meilės“ elemento gimęs koncepcinis automobilis, įkūnija emocinę ir jausmingą transporto priemonės pusę. Be to, „Kadjar“ modelyje naudojama „Renault“ liepsnos raudonumo spalva, būdinga aistrą įkvėpiantiems automobiliams.
Didysis „Captur“ brolis į miesto visureigį rinką atneša naujų vėjų savo unikaliu dizainu, simbolizuojančiu atotrūkį nuo dabartinių tendencijų segmente. „Renault Kadjar“ sujungia stiprią asmenybę ir patrauklią išvaizdą.
Jo kompaktiškumas (4,45 metro ilgio x 1,84 metro pločio) ir žema stogo linija (1,60 m) pabrėžia dinamišką automobilio išvaizdą.
Automobilio priekis trykšta jėga. Chromuotos apdailos juostos tąsa aplink priekinius žibintus sustiprina vizualų pločio įspūdį ir akcentuoja „Kadjar“ ryžtingumą.
Jo grakštų ir atletišką siluetą pabrėžia raumeninga sparnų forma, o jausmingą linijų sklandumą sustiprina su kėbulo apačia lygių durelių apdaila. Bendrą dinamiškumo ir jėgos įspūdį taip pat padidina kraštų forma ir galingi pečiai.
Didelė prošvaisa (190 mm) iš karto sukuria jėgos įspūdį ir rodo, kad „Kadjar“ gali nuklysti nuo praminto kelio.
Apgalvota variklio grotelių forma pabrėžia priekinės dalies ryžtingumą, o priekinės ir galinės atraminės plokštės akcentuoja „Renault Kadjar“ polinkį nuotykiams.
Dideli 690 mm ratai ir iki 19 colių dydžio (priklauso nuo versijos) ratlankiai taip pat rodo sportišką „Renault Kadjar“ charakterį.
Apatinės apsauginės durelių juostos sustiprina šio modelio solidumą, o juodi ratų arkų elementai pratęsia apatinę kėbulo dalį ir simbolizuoja transporto priemonės polinkį bėgti nuo minios, kaip ir stogo juostos iš anoduoto aliuminio, pabrėžiančios „Kadjar“ dinamiškumą.
„Kadjar“ išsiskiria iš kitų savo segmento miesto visureigių savybėmis, kurios suteikia jam elegancijos, bet nieko neatima iš jo spinduliuojamo tvirtumo.
Tvirtą „Renault Kadjar“ charakterį sustiprina ir naujieji žibintai, būdingi įmonės vidutinės ir aukštos klasės modeliams.
C formos LED (šviesadiodžių) tipo dienos žibintai pabrėžia „Renault Kadjar“ išskirtinumą ir tvirtą charakterį.
Chromuotos apdailos juostos tąsa priekiniuose žibintuose prisideda prie transporto priemonės spinduliuojamo elegancijos ir kokybės įspūdžio.
Ne mažiau modernūs galiniai žibintai sukuria raibuliuojančios šviesos įspūdį, jau matytą „Captur“ koncepciniame automobilyje.
Rafinuotas ir subalansuotas „Renault Kadjar“ linijas paryškina kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durelių rankenos visose versijose. Ir galiausiai chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei kėbulo apačios apsauginiai elementai sustiprina jėgos ir kokybės įspūdį, kuriamą šio atletiško miesto visureigio.
Rafinuotas ir sportiškas vidus
„Renault Kadjar“ siūlo išmanų, patogų ir kruopščiai apgalvotą saloną, kuris atspindi išorinių modelio linijų ištobulinimą.
Prietaisų skydas yra lengvai apžvelgiamas vairuotojui ir suteikia tikrą vairavimo malonumą.
„Renault Kadjar“ prietaisų skydas yra malonus liesti ir labai kokybiškas – jam gaminti naudojamos medžiagos su putplasčio nugarėle. Išskirtinę salono kokybę papildo tiksli ir nepriekaištinga apdaila.
Drąsus ir išraiškingas pavarų perjungimo svirties dizainas primena sportišką šio modelio būdą, kurį dar labiau akcentuoja ištobulintos ir spindinčios inkrustacijos.
1,4 kvadratinio metro dydžio nejudamas stiklinis stoglangis padidina pusiausvyros pojūtį ir salono apšvietimą.
Papildomi „Renault Kadjar“ salono akcentai apima dvigubas siūlių eiles sėdynėse, durelių rankenas ir prietaisų skydo danga.
„Kadjar“ asmenybė išreikšta tiek automobilio viduje, tiek jo išorės stiliuje, taip sukuriant unikaliai stilingą patogumo ir išskirtinumo derinį.
„Renault“ linijos ištobulintos siekiant patenkinti griežtus šio segmento klientų reikalavimus, o modelio universalumas ir praktiškas dizainas išpildys šeimų lūkesčius.
Dosniai įrengtame „Renault Kadjar“ modelyje integruota įvairių reikalingų intuityvių technologijų, kurios pavers vairavimą išties maloniu.
„Kadjar“ modelyje SUV, universalo ir sedano klasės automobilių savybės sklandžiai suderintos išlaikant nepakeistus „Renault“ ženklo bruožus ir dizaino mąstyseną. Jis užtikrina intuityvaus vairavimo patirtį ir pirmos klasės keliavimo patogumą savininkams, norintiems pabėgti nuo minios.
Pasirinkus modelį su visais varančiaisiais ratais, siūloma didesnė trauka ir galimybė rinktis iš trijų režimų („Auto“, LOCK ir 2WD). Versijos su dviem varančiaisiais ratais apima „Extended Grip“ funkciją, kuri optimizuoja trauką sudėtingomis sąlygomis; čia jums padės ir purvui bei sniegui pritaikytos padangos, kurių raštas sukurtas taip, kad kuo geriau šalintų purvą, sniegą ir pan.
Net 190 mm prošvaisa ir 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampas garantuoja išskirtinį pravažiuojamumą bet kokioje vietovėje.
Priekinės ir galinės atraminės plokštės saugo transporto priemonės kėbulo pagrindą, o bagažinės briaunos apsaugos detalė iš nerūdijančiojo plieno saugo nuo žalos ir nešvarumų.
Modulinė „Kadjar“ salono sandara yra patogi naudoti ir intuityvi. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis, sistemą „Easy Estate“ galima automatiškai atrakinti ir atlenkti 60/40 padalytas galines sėdynes. Be to, naudojantis už priekinės keleivio sėdynes esančia rankena ją galima atlenkti į priekį ir taip padaryti stalelį. Ši funkcija taip pat suteikia galimybę vežti ilgus daiktus automobilio salone.
Dvi skirtingos bagažinės konfigūracijos leidžia rinktis „aukštą“ padėtį su visiškai plokščiu dugnu, kad būtų lengviau įdėti didelius daiktus, arba „žemą“ padėtį, kuri suteikia didžiausią transportavimo talpą – 472 dm3. O galimybė suskirstyti bagažinę į dvi ar tris atskirtas dalis – tai sumanus būdas apsaugoti daiktus ir neleisti jiems judėti važiuojant.
Automobilio viduje rasite įspūdingą salono erdvę. Galinėje jos dalyje aukštis iki lubų (910 mm esant 14 °C) ir 1456 mm vieta alkūnėms yra vieni geriausių šiame segmente. „Renault Kadjar“ salone taip pat yra 30 litrų talpos erdvės patogiai laikyti daiktams.
Prisitaikyti prie „Renault Kadjar“ visai nereikia laiko. Sėdynės atlošo atlenkimo kampas leidžia pasirinkti vairavimo padėtį, panašią į užimamą vairuojant sedaną. Automobilio salonas yra ištobulintas, o komforto lygis neturi lygių, prie to ypač prisideda puiki sėdynių apmušalų kokybė.
Be to, „Kadjar“ yra itin manevringas, jo posūkio skersmuo siekia vos 10,72 metro.
„Renault Kadjar“ integruotos įvairios pagalbos vairuotojui funkcijos, praversiančios kiekvieną dieną, įskaitant automobilio pastatymą „be rankų“ ir atbulinės eigos kamerą lengvam automobilio pastatymui mieste.
Ir galiausiai „Renault Kadjar“ gali didžiuotis mažomis degalų sąnaudomis. Sistema „Stop and Start“ padeda taupyti degalus ir mažinti taršą miestų gatvėse.
„Renault Kadjar“ salonas su išskirtine įranga lepina vairuotojus. „Renault Kadjar“ modelyje montuojamas ypač modernus prietaisų skydas su septynių colių jutikliniu TFT ekranu, kuris puikiai apšviestas, kad informaciją matytumėte aiškiai.
„Kadjar“ siūlomas su „Renault R-Link 2®“ daugialypės terpės sistema, kuri siūloma ir naujajame „Renault Espace“.
„R-Link 2®“ pateikiama kaip standartinė įranga su balso atpažinimo funkcija, kuria galima valdyti navigacijos sistemą, telefoną, programas ir radiją, taigi šiomis funkcijomis galėsite naudotis paprastai ir saugiai. Pritaikomame pagrindiniame puslapyje galima lengvai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas.
Siūlomų programų asortimentas praturtins jūsų patirtį kiekvienoje srityje: automobilių, kelionių, naujienų, socialinių tinklų ir praktiškų sprendimų kasdieniam gyvenimui.
Kuriant „Kadjar“ buvo pasitelkta „Renault“ patirtis saugos srityje, o keleivių saugai užtikrinti naudojamos naujausios technologijos.
„Renault Kadjar“ priekinių žibintų blokai su visiškai šviesadiodžiais dvigubais priekiniais žibintais padidina saugą intensyvesniu ir tikslesniu apšvietimu.
Priekinių žibintų blokuose yra du šviesadiodžiai „Pure Vision“ moduliai, atliekantys artimųjų ir tolimųjų šviesų funkcijas. Dėl šios visiškai šviesadiodės „Pure Vision“ technologijos „Renault Kadjar“ žibintai yra ir tikslūs, ir efektyvūs. Žibintų skleidžiama šviesa panaši į saulės, ji 20 procentų stipresnė nei halogeninių žibintų, taigi padidins matomumą naktį.
„Renault Kadjar“ gausu naudingų ir intuityvių technologijų, pavyzdžiui, avarinio stabdymo sistema, išvažiavimo ir iš juostos įspėjimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo ir įspėjimo apie greičio apribojimus sistema bei atbulinės eigos vaizdo kamera.