Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Renault Sport“: keturis dešimtmečius siekianti karštųjų prancūzų istorija

„Renault Sport Technologies“ vadovas Patrice Ratti neslepia, kad „Megane RS“ yra jų kompanijos pasididžiavimas. Daugiau nei 250 AG, greitis Niurburgringe, patogumas kasdieniniam naudojimui - šie faktai ir epitetai tinka apibūdinant išties neeilinį prancūzą. Vieną geriausių šiuo metu rinkoje esančių „karštųjų hečbekų“.
„Renault Clio RS“
„Renault Clio RS“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Renault Megane RS“ turi 2 l darbinio tūrio benzininį variklį su turbiną, išvystantį 265 AG. Priekiniams varomiems ratams tai – beprotiškas skaičius, tačiau prancūzai rado būdą, kaip su tokiu galios kiekiu susitvarkyti. Geriausias to įrodymas – legendinė automobilių bandymų ir lenktynių trasa Niurburgringas Vokietijoje. Čia „Megane RS“ yra greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis, vieną „Nordschleife“ ratą įveikęs per 8 min. 8 sek.

RS simboliais pagardintas „Megane“ turi daugiau aštrių prieskonių: 265 AG išvystantis variklis galios turi dvigubai daugiau nei galingiausias agregatas, montuojamas į paprastą „Megane“. Amortizatoriai, spyruoklės ir daug kitų pakabos elementų taip pat nėra tokie patys – nežiūrint išvaizdos, „Megane RS“ ir paprasta „Megane“ skiriasi kaip diena ir naktis.

P.Ratti atskleidžia, kad kurdami „Megane“, inžinieriai ne vieną idėją pasiskolino iš „Formulės-1“ bolidų. „Renault“ gamina variklius kelioms autosporto karalienės komandoms jau daug metų ir turi sukaupusi didelę patirtį. Pradėjusi 1977-aisiais, „Renault“ šiandien turi 11 konstruktorių nugalėtojų taurių. Šios kompanijos kurtais varikliais važiuoja ir „Red Bull“ komanda, nugalėjusi pastaruosiuose keturiuose F-1 pasaulio čempionatuose.

Priekinis „Megane RS“ buferis savo forma kiek primena F-1 bolidą, tačiau tai – tik vizualinis dalykas. Kur kas įdomesnis yra difuzorius automobilio užpakalyje – po buferiu esanti banguota plastmase atlieka aerodinaminę funkciją ir prispaudžia automobilį prie žemės. 

„Renault Sport“ patirtis neapsiriboja F-1 lenktynėmis. Prieš kelis dešimtmečius prancūzai kūrė bolidus ir dalyvavo Le Mano 24 val. lenktynėse, o 1978-aisiais nugalėjo šiose prestižinėse varžybose. 

Žemiau esančiame vaizdo siužete siūlome paklausyti dabartinio „Renault Sport“ vadovo P.Ratti, pasakojančio apie kompanijos istoriją bei išskirtinius jos modelius.

VIDEO: Patrice Ratti pasakoja apie „Renault Sport“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos