„Renault Twizy“ – tylos ambasadorius, kurio neišvarys net iš bibliotekos

Automobilių gamintojas „Renault“ rado puikų būdą, kaip išreikšti elektromobilio „Twizy“ privalumą. Prancūzai, akcentuodami elektromobilio tylumą, įamžino savo kūrinį bibliotekoje.
„Renault Twizy“
„Renault Twizy“ / Gamintojo nuotr.

„Gali būti, kad jūs niekada negirdėjote „Twizy“, todėl, kad jo tiesiog nesigirdi“. Toks šūkis skamba gamintojo reklaminiame vaizdo klipe, kuriame elektromobilis įvažiuoja į biblioteką. 

Studentai ir visi besilankantys bibliotekose puikiai žino, kad triukšmas tokiose vietose netoleruojamas. Atrodo, kad „Renault Twizy“ su šia problema nesusidūrė ir bibliotekos lankytojų dėmėsį atkreipė būtent savo neįprasta, automobiliui nebūdinga tyla.

Šis vaizdo klipas yra dalis „Renault“ reklaminės kampanijos. Gamintojas elektromobilio praktiškumu siekia sužavėti jaunus žmones ir būsimus vairuotojus.

Šiai prezentacijai prancūzai išsirinko 16 Portugalijos universitetų, kur su „Twizy“ supažindino per 18 tūkstančių studentų. „Renault“ primena, kad tiems elektromobiliams, kurių greitis apribotas iki 45 kilometrų per valandą, nereikia vairuotojo pažymėjimo.

„Renault“ reklaminę kampaniją galite įvertinti peržiūrėję žemiau pateiktą vaizdo klipą.

VIDEO: „Renault Twizy” vizitas bibliotekoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis