Naujasis automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe, esančioje „Alpine“ gamykloje. Žemyninėje Europos dalyje prekyba šiuo modeliu bus pradėta 2017 metų pabaigoje. Į Jungtinės Karalystės ir Japonijos rinkas bus įžengta 2018 metais.
„Alpine“ sugrįžo atsikovoti savo poziciją sportiškų automobilių segmente, prižadėdama vieną dalyką – vairavimo malonumą. Su tuo nesutikti sunku: automobilio variklis įmontuotas kėbulo viduryje, o varantieji ratai – galiniai.
Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre.
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 185 kW/252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Variklio galia perduodama per 7 laipsnių „Getrag“ DCT pavarų dėžę su „šlapia“ sankaba ir specialiai „Alpine“ suderintais perdavimo skaičiais.
A110 suteikia galimybę rinktis iš trijų važiavimo režimų („Normal“, „Sport“, „Track“), pagal kelio sąlygas ir vairuotojo nuotaiką keičiančių variklio bei transmisijos nustatymus, vairo mechanizmo ir ESC sistemos veikimą, taip pat variklio garsą.
„Alpine A110“ kėbulo formos buvo bandomos aerodinaminiame tunelyje. Optimizuodami A110 aerodinamines savybes, ieškodami dailių linijų ir puikių savybių derinio, „Alpine“ inžinieriai idėjų sėmėsi iš lenktyninių automobilių ir superautomobilių pasaulio. Visiškai lygus dugnas ir po užpakaliniu buferiu esantis difuzorius A110 suteikia nedidelį oro pasipriešinimą ir stiprią prispaudimo jėgą.
Tai leidžia A110 pasiekti elektros sistemų apribotą maksimalų 250 km/val. didžiausią greitį, išsaugant siluetą be galinio sparno.
Priekiniame buferyje esančios oro įsiurbimo angos aplink priekinius ratus sukuria oro užuolaidas, kurios pagerina oro srautą ir sumažina pasipriešinimą.
A110 aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento Cx vertė yra viena mažiausių sportiškų automobilių segmente ir siekia 0,32.