Pirmosios kartos „Nissan Qashqai“ tapo miesto visureigio etalonu. Milijonus automobilininkų jis užkrėtė virusu, kurio simptomai – malonus važiavimas patogiu kompaktiniu miesto visureigiu, daugeliu atvejų turinčiu tik priekinius varančiuosius (nes 4x4 mieste prireikia tik itin retomis progomis) ir jokiu būdu nepretenduojančiu į bekelės karalius.
Antrosios kartos „Nissan Qashqai“ tęsia savo pirmtako tradicijas. Jo paskirtis – suderinti praktines savybes su stiliumi ir sportiškumu. Būtent šis automobilis nubrėžė naujus standartus krosoverių klasėje ir toliau išlieka savo klasės karaliaus soste.
Antra karta – dar kokybiškesnė
Gamintojas kaip reikiant padirbėjo ne tik prie mechaninių „kiškio“ patobulinimų, bet ir dizaino srityje. Antros kartos „Nissan Qashqai“ pasižymi gerokai kokybiškesnėmis apdailos medžiagomis, patrauklesnėmis kėbulo linijomis. Vien priekinė automobilio dalis, lyginant su pirmuoju modeliu, tapo žymiai agresyvesnė, o tai tik suteikia šiam krosoveriui dar daugiau žavesio.
Išvada: antros kartos „kiškis“, kaip ir ankstesnis, geriausias savo klasėje, lyginant kainos ir kokybės santykį. Jis buvo ir išlieka šio automobilių gamintojo bestseleriu – devyni iš dešimties pirkėjų, ieškodami krosoverio, renkasi iš „Qashqai“ ir dar vieno-dviejų automobilių. Ši situacija nepasikeitė, net ir konkurentams pristačius keletą puikių šios klasės automobilių – vokiškų, korėjietiškų, japoniškų.
Remiantis naujų automobilių registracijos duomenimis nuo 2016 m. sausio 1 d. iki 2016 m. rugsėjo 30 d. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, „Nissan Qashqai“ yra perkamiausias lengvasis automobilis ir miesto visureigis Baltijos šalyse. Jungtinėje Karalystėje leidžiamas automobilių žurnalas „What Car?“ trečius metus iš eilės (2014, 2015, 2016) išrinko „Qashqai“ geriausiu SUV savo klasėje.
Kokie „Nissan Qashqai“ siūlomi naudotų automobilių rinkoje, sužinosite paspaudę čia. O naujų automobilių katalogą rasite čia.
Kitame straipsnyje apžvelgsime Lietuvos „Metų automobilį 2014“ – „Škoda Octavia“.