„Metų automobiliu 2016“ prieš metus tapo penktos kartos „Opel Astra“, finale aplenkęs „Audi A4“, „Ford S-Max“, „Hyundai i20“, „Mercedes-Benz GLC“, „Škoda Superb“ ir „Volvo XC90“.
Daugelio praėjusių metų komisijos narių nuomone, „Opel Astra“ nugalėjo, nes buvo naujas savo klasės lyderis. Konkurentams iki „Opel“ reikėjo pasistiebti, ypatingai technologijų naudojimo ir komforto įrangos srityse.
Antra – jis stipriai patobulėjo, lyginant su praėjusia karta. Išoriškai gal to ir nematyti, tačiau naujasis „Astra“, priklausomai nuo konkretaus automobilio įrangos, yra 120-200 kg lengvesnis už ankstesnės kartos „Astra“, o tai ypatingai justi valdymo savybėse bei degalų sąnaudose. Be to, „Astra“ atsikratė šimto mygtukų priekinėje konsolėje ir paliko ten lietimui jautrų ekraną su keliais mygtukais, kurių veikimas – lengvai perprantamas. Taip, tai vis tiek penkiais metais pasenusi technologija ir iki, pvz., „Volvo“ dar toli, tačiau „Opel“ šis žingsnis yra didžiulis.
Trečia – kaina. „Astra“ nėra brangi, nors matant bazinio automobilio kainą to gal ir nematyti. Pasirinkus turtingesnę komplektaciją, galingesnį variklį bei automatinę pavarų dėžę, „Astra“ kaina neperkops 25 tūkst. eurų. Pabandykite nueiti į „Volkswagen“ saloną ir ten paprašyti to paties, o po to apsilankykite pas „Honda“ – taps aišku, kodėl „Astra“ tapo „Metų automobiliu 2016“.
Komisijos nario, 15min žurnalisto Pauliaus Sviklo nuomone, naujasis „Opel Astra“ diktuoja madas būsimiems kompaktinės klasės hečbekams. Jame viskas tiesiog labai gerai, be to, kainos ir kokybės santykis – fantastiškas.
Skelbimų portalo „Autoplius“ įdomiausius „Opel Astra“ penktos kartos skelbimus rasite čia.
Kitame straipsnyje apžvelgsime „Metų automobilį 2015“ – „Nissan Qashqai“.