„Audi 100 C4“
- Gamybos metai: 1990 – 1994;
- Turėjo plačią variklių gamą – 8 benzininius ir 2 dyzelinius;
- Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėdavo iki 6,2 sek.
Tik „VW Passat“ populiarumu nusileidžianti „Audi 100 C4“ įkūnija kone visas savybes, kurias pagal lietuvišką „gero automobilio“ apibrėžimą privalo turėti šeimyninė transporto priemonė. Erdvus ir prabanga dvelkiantis salonas, solidi išvaizda, pavyzdinis patikimumas, geras valdymas, komfortiškas važiavimas XX amžiaus pabaigoje atvėrė „Audi“ duris į Premium automobilių klubą. Kadangi „silke“ pravardžiuotas C4 modelis, be visa ko, dar pasižymėjo ir itin geru kainos/kokybės santykiu, mūsų šalyje jis tapo vienu geidžiamiausių pirkinių.
Po „Audi 100“ variklio gaubtu buvo montuojama 10 skirtingų charakteristikų variklių (8 bezininiai ir du dyzeliniai) silpniausias kurių buvo 101 AG „dvilitris“, o pats galingiausia – 4,2 l darbinio tūrio, V8 tipo monstras, generuojantis 280 AG ir leidžiantis masyviam automobiliui 100 km/val. greičio ribą perkopti prabėgus 6,2 sekundėms nuo starto.
Šio modelio gerbėjai tikina, kad C4 beveik neturėjo trūkumų: buvo patikimas, komfortiškas, gana ekonomiškas, kruopščiai pagamintas, nebrangiai eksploatuojamas automobilis.