„Jeep Wrangler“ nereikia pristatinėti net automobiliais nesidomintiems asmenims. Visureigius žmonės džipais vadina ne be reikalo, o vaikas, piešiantis visureigį, tikriausiai atkartos „Wrangler“ formas. Ir nors modelis debiutavo tik 1986 metais, jį iš tiesų galima vadinti pačiu pirmuoju visureigiu, menančiu dar antrą pasaulinį karą.
„Willys Jeep“: visiškai paprastos konstrukcijos, lengvas, patikimas ir nuvežti bet kur galintis visais ratais varomas modelis debiutavo 1941 metais kaip sąjungininkų kariuomenės transportas. 1944 metais karui einant į pabaigą ir sąjungininkams jaučiant, kad jis jau laimėtas, „Willys“ kompanija suprato, kad užsakymai šių modelių gamybai iš kariuomenės greitai baigsis, tad sukūrė versiją civiliams – CJ (Civilian Jeep). Modelis bėgant metams tobulėjo, keitėsi gamintojo savininkai, susikūrė atskira „Jeep“ markė, atsirado „Wrangler“ vardas ir štai šiemet prieš Lietuvos žurnalistų autoklubo narių teismą stojo jau ketvirtosios kartos modelis.
Jeep Wrangler | |
Variklis | 2.0L T-GDI |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 265AG, 199KW |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 400 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 7,3 |
Maksimalus greitis km/val. | 180 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 11/7,1/9 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 45 990 |
Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje (paspauskite ant favorito nuotraukos ir tuomet mygtuką apačioje BALSUOTI):