Štai kaip „Mercedes-Benz GLE“ apibūdino konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ komisijos narys Renaldas Gabartas:
O čia apklausa, kurioje galite atiduoti savo balsą. Pažymėkite savo favoritą ir tuomet apačioje spauskite mygtuką BALSUOTI.
Automobilių aprašymus rasite čia.
Kuo ypatingas „Mercedes Benz GLE“
Viena iš inovacijų – hidropneumatinė aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“, valdoma 48 voltų įtampos technologija. Tai yra vienintelė tokio tipo sistema rinkoje, kurios amortizatorių bei spyruoklių kietumas reguliuojamas kiekvienam ratui individualiai. Tai užtikrina preciziškai tikslią ir greitą pakabos reakciją į važiavimo sąlygas, tad keleiviai gali mėgautis aukščiausiu komfortu bet kokiame kelyje, o vairuotojas – puikiomis valdymo savybėmis posūkiuose.
Visureigis savo klasėje įrašė ne vieną naują standartą, kurio kitiems pasiekti dar nepavyko. Vienas iš jų – aerodinaminis efektyvumas, naujojo „Mercedes-Benz“ visureigio Cd koeficientas tėra vos 0,29. Ankstesnio GLE koeficientas 0,32 jau buvo riba, kurią visureigį projektuojantiems inžinieriams pasiekti buvo itin sunku.
Mercedes Benz GLE | |
Variklis | Dyzelinis |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 272 / 200 / 3400-4600 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 600 / 1200-3200 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 6,6 |
Maksimalus greitis km/val. | 230 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 9,1-8,4 / 6,6-6,3 / 7,5-7,1 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 67 700 |
GLE interjere montuojami du 12,3 colio įstrižainės ekranai, išdėstyti vienas šalia kito. Multimedija valdoma intuityvia naująja sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX), atskiriančia vairuotojo balsą ir turinčia daug kitų modernių funkcijų. Tereikia anglų kalba kreiptis į automobilį „Hi, Mercedes“ ir pasakyti, kokius parametrus (tarkime temperatūrą) norėtumėte pakeisti.
Pavyzdžiui, automobilis suvokia, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir pagal jo pomėgius sukonfigūruoja bei išryškina tam tikras meniu funkcijas. Plačiau skaitykite čia.