„Jaguar Land Rover“ dizaineriai nesistengė išrasti dviračio kurdami naują „Evoque“ – pirmosios kartos modelis buvo toks sėkmingas, kad tereikėjo jo išorę vos patobulinti ir jokiu būdu nepersistengti.
Jiems puikiai pavyko. Šiek tiek ilgesnė antrosios kartos modelio ratų bazė leido sukurti daugiau erdvės salone – pirštinių dėtuvėje dabar lengvai tilps planšetinis kompiuteris, o bagažinės tūris padidėjo net iki 591 litro. Visureigis gali būti varomas ir dviem, ir keturiais ratais (su „Terrain Response 2“ sistema), o įveikiamos brastos gylis padidėjo iki 60 cm.
Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje. Pasirinkite favoritą, pažymėkite nuotrauką ir tuomet spauskite mygtuką apačioje BALSUOTI.
Range Rover Evoque | |
Variklis | Benzininis |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 183;249;5500 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 365 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 7,5 |
Maksimalus greitis km/val. | 230 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | nuo 7,9 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 41 850 |