Tiksli šio visureigio modifikacija – G63 AMG. Tačiau prie jo rankas pridėjo vienos geriausiai žinomų automobilių tobulinimo firmų pasaulyje auksarankiai – „Brabus“. Jie patobulino ne tik variklį, bet ir važiuoklę, automobilio saloną bei išorę. To rezultatas – sportiško automobilio savybėmis galintis pasigirti daugiau nei dvi tonas sveriantis visureigis, pavadintas „Brabus 700“ vardu.
Jis turi V8 tipo 5,5 l darbinio tūrio benzininį variklį, išvystantį 700 AG ir 960 Nm. Iki 100 km/val. „kioskeliu“ dėl savo daugiau nei du dešimtmečius nesikeičiančios formos pravardžiuojamas visureigis įsibėgėja per 4,9 sek. bei išvysto 240 km/val. maksimalų greitį.
Gamintojas deklaruoja, jog mieste „Brabus“ sunkiasvoris vartoja 17,2 litrų benzino šimtui kilometrų, užmiestyje – 11,8, o vidutiniškai – 13,8 l/100 km. „Brabus 700“ CO2 emisija – 322 g/km.
Įspūdinga ir šio automobilio kaina. „Brabus“ interneto tinklalapyje nurodoma, jog šis modelis pirkėjo kišenę patuštintų 271 tūkst. eurų.
Robertas Javtokas yra vienas didžiausių automobilių gerbėjų tarp krepšininkų: anksčiau jis pasirodydavo prie „Porsche 911 Turbo S“ vairo, kuriuo atvykdavo ir į „Autoplius Fast Lap“ bei „ENEOS 1000 km“ lenktynes, o karjeros pradžioje vairavo BMW M6.