Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rudenį į kelius išriedės „Q3 Sportback“ – pirmasis kompaktinis „Audi“ krosoveris

„Audi“ modelių gamą papildė kompaktinis SUV-kupė „Audi Q3 Sportback“. Naujas modelis savyje apjungia praktiškas ir universalias SUV savybes su sportiška elegancija ir kupė manevringumu. Tai yra pirmasis „Audi“ markės kompaktinis krosoveris, rašoma pranešime.
Audi Q3 Sportback
Audi Q3 Sportback / Gamintojų nuotr.

Dizainas: žema stogo linija, atletiška išvaizda

„Audi Q3 Sportback“ automobilyje apjungti galia ir tikslumas, tad šios savybės yra pabrėžtos kiekvienoje dizaino detalėje. Sportišką išvaizdą papildo juodos aštuoniakampės vientisos grotelės, kurios yra trimatės. Itin dinamiškai atrodo ir trapecijos formos ortakiai su išraiškingu buferiu ir plokščiu oro skirstytuvu. Žema stogo linija įsilieja į galinius statramsčius ir užbaigiama galiniu stogo aptaku, tad „Audi Q3 Sportback“ atrodo daug ilgesnis nei jam giminingas „Audi Q3“. Be to, SUV-kupė yra beveik trimis centimetrais žemesnis ir atrodo dar atletiškiau. Ryškių formų ratų arkos pabrėžia „quattro“ pavarą, kuri yra standartinėje komplektacijoje su beveik visais varikliais.

Pakaba: sportiškas kelyje ir bekelėje

„Audi Q3 Sportback“ užtikrina malonų ir patogų važiavimą bet kokia kelio danga. Mieste, tolimoje kelionėje ar nuvažiavus nuo asfalto – kompaktinis krosoveris yra dinamiškas ir įvairiapusiškas automobilis, turintis standartinę progresyvią vairo sistemą ir sportinę pakabą.

Papildomai galima reguliuojama pakaba, kuri dar labiau pagerina dinamiką ir komfortą. Priklausomai nuo važiavimo sąlygų, kelio ir vairuotojo pasirinkimo, standartinės „Audi drive select“ dinaminės valdymo sistemos pagalba keičiant automobilio charakteristikas vairuotojas gali pasirinkti vieną iš šešių skirtingų profilių, įskaitant ir bekelės režimą. Be variklio ir transmisijos nustatymų ši sistema taip pat nustato elektronika valdomus amortizatorius ir vairo sistemą. Papildomai pasirenkama nusileidimo nuokalne pagalba palaiko vairuotojo pasirinktą greitį kai leidžiamasi didesne kaip 6 proc. nuokalne.

Gamintojų nuotr./Audi Q3 Sportback
Gamintojų nuotr./Audi Q3 Sportback

Pavara: TFSI, TDI, „S tronic“, „quattro“

Europoje „Audi Q3 Sportback“ debiutuoja su benzininiu ir dyzeliniu varikliu. Pasiekiantis 169 kW (230 AG), 2.0 TFSI motoras yra galingiausias gamoje. 2.0 TDI motoro galia siekia 110 kW (150 AG). Greitai po debiuto rinkoje pasirodys versija su mechanine pavarų dėže ir „quattro“ pavara. Vėliau bus pristatyta daugiau variklių, įskaitant ir galingesnį dyzelinį motorą, taip pat bazinį benzininį variklį, veikiantį drauge su 48 voltų daline hibridine sistema. Lėtėjimo metu ji rekuperuoja energiją, o įsibėgėjant padeda varikliui – realaus eismo sąlygomis tai padeda sutaupyti iki 0,4 l/100 km.

Pritaikomas komfortas: salono ir erdvės koncepcija

„Audi Q3 Sportback“ yra 4,50 m ilgio, 1,84 m pločio ir 1,56 m aukščio, o atstumas tarp ašių siekia 2,68 m, tad toks automobilis turi erdvų ir puikiai transformuojamą saloną. Gale yra trys sėdimos vietos, o visose versijose galines sėdynes galima pastumti 130 mm atstumu; sėdynės turi tris atskirus atlošus su septyniomis reguliuojamomis padėtimis. Bagažinės talpa siekia nuo 530 iki 1400 l, pakrovimo aukštis gali būti dviejų padėčių, o po dugnu sumontuota papildoma dėtuvė.

Skaitmeninis pasaulis: ekranai ir valdymas

Net bazinėje komplektacijoje yra skaitmeninis 10,25 colių įstrižainės ekranas, kurio nustatymai valdomi naudojant daugiafunkcinį vairą. Aukščiausioje gamoje esančioje „MMI navigation plus“ sistemoje „Audi“ virtuali vairuotojo informacinė sistema turi daug papildomų funkcijų. Prietaisų skydelio centre yra liečiamasis 10,1 colio ekranas – jame pasirenkamos funkcijos palydimos garsiniu signalu, o pats ekranas kaip markės didesniuose automobiliuose turi juodos blizgios spalvos apdailą.

Tiksliai išdėstytas multimedijos sistemos meniu parinktis galima valdyti balsu, o sistema supranta įprastą kalbą ir paskirus žodžius.Navigacijos sistemos adreso įvedimas ir MMI paieška atliekami laisvai rašant tekstą.

Visapusiškas junglumas: multimedijos sistema ir „Audi connect“

Drauge su „MMI navigation plus“ sistema jungliosios „Audi connect“ paslaugos teikiamos „LTE Advanced“ greičiu. Tai, pavyzdžiui, apima informaciją apie eismą ir reikiamų vietų paiešką realiuoju laiku, o maršrutas papildomas nuotraukomis, darbo laiku ir lankytojų vertinimais. Taip pat „Audi“ automobilių tinklo sąsaja suteikia informaciją apie maršrute esančias laisvas stovėjimo vietas, pavojus ir greičio apribojimus, kuriuos nustato automobilio kamera ir jutikliai. Nauja „Car-to-X“ paslauga – informacija apie šviesoforų signalus. Automobilis informaciją gauna iš miesto eismo valdymo bazės ir „Audi“ virtualiame prietaisų skydelyje vairuotoją informuoja apie šviesoforo fazes. Tai leidžia iš anksto pasirinkti važiavimo greitį, taip padidinant važiavimo efektyvumą ir pagerinant eismo srautą. Šiuo metu ši paslauga teikiama kai kuriuose Europos miestuose, vėliau ji bus plečiama priklausomai nuo miestų infrastruktūros.

Gamintojų nuotr./Audi Q3 Sportback
Gamintojų nuotr./Audi Q3 Sportback

Dar viena nauja paslauga yra „Amazon“ debesijos balso paslauga „Alexa“, kuri transliuoja muziką ir garso knygas, taip pat suteikia prieigą prie daugiau kaip 80 000 „Alexa Skills“ funkcijų.

Nemokama „myAudi“ programa ir „Audi“ išmaniojo telefono aplinka užtikrina sąsają tarp automobilio ir išmaniojo telefono.

Visada išskirtinis: pagalbinės sistemos

Keturios „Audi Q3 Sportback“ standartinės sistemos yra skirtos saugumui. Jos apima perspėjimą apie išvažiavimą ir persirikiavimą eismo juostose – pirmoji padeda vairuotojui neišvažiuoti iš eismo juostos, o antroji perspėja apie kritines situacijas kai persirikiuojama, pavyzdžiui, tokiais atvejais kai aklojoje zonoje yra kitas automobilis.

Viena pažangiausių technologijų yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema. Ji padeda vairuotojui palaikyti atstumą nuo priekyje esančio automobilio ir važiuoti eismo juostoje. Tokios pažangios sistemos kaip 360 laipsnių vaizdo kameros padeda manevruojant ir statant automobilį. MMI ekrane ji rodo aplink SUV-kupė esančią aplinką, o vairuotojas gali pasirinkti kelis skirtingus atvaizdavimo režimus. Parkavimosi pagalba automatiškai padeda pastatyti automobilį ir išvažiuoti iš stovėjimo vietos. Jei, pavyzdžiui, vairuotojas nori išvažiuoti atbuline eiga, galinė šoninio eismo pagalbos sistema perspėja, jei nustato, kad iš šono pavojingai artėja automobilis.

Lietuvoje „Audi Q3 Sportback“ debiutuos 2019 m. rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos