Paklausus, ar teko patirti gedimų, dalyvis atsakė: „Taip, buvome sugedę per metus du kartus. Pirmas sugedimas buvo juokingas: pasakėme per raciją, kad Nakabiai sugedo ir reikia pagalbos partempti iki starto. Sulaukėme atsakymo: nejuokaukit, Audi negali sugesti. Iš tiesų, įpylus benzino tiesiai į karbiuratorių, Audi stebuklingai užsivedė ir likusią trasą įveikėme savo jėgomis.“
„Kiekvienas važiavimas yra nuotykis, kiekvieną kartą būna vis kitų juokingų situacijų. Prisimename, kai mūsų automobilyje buvo įmontuota tiesioginė transliacija ir buvome paprašyti kuo mažiau keiktis, žiūrovai pasakojo, kad įjungus vaizdą iš mūsų bolido, buvo tik vaizdas be jokio garso“, – juokiasi dalyvis.
Komanda „Nakabiai“ pasižymi išskirtine automobilio išvaizda. „Tai – mūsų fantazijos padariniai. Visada važiuojame gerai praleisti laiko ir mažiausiai stengiamės saugoti mašiną. Norime pravažiuoti visą trasą, neaplenkdami baisiausių vietų“, – sako komandos nariai.
Miško bekelėm vienatūriu, vardu „Debesėlis“
Komanda linksmu pavadinimu „Debesėlis“ dalinasi savo įspūdžiais: „Ieškodami automobilio, iškart pasitarėme, kad ieškosime kažko išskirtinesnio ir nelabai kreipsime dėmesio, ar pasirinktas automobilis bus laikomas daugiau ar mažiau patikimas. Kai pamatėme Debesėlio skelbimą, pagalvojome, kad Lietuvos miškuose ir bekelėse vienatūrių Renault Espace daug nesutiksi. Skelbime buvo nurodyta, kad techninė apžiūra galioja dar ilgai, o ir nurodyta kaina buvo tik 450 Eur. Tad, ilgai nedvejoję, įsigijome šį automobilį.
Prieš ruošdami Debesėlį pirmosioms varžyboms, klausėme draugų patarimų, taip pat stebėjome RatRace.lt senbuvių Youtube kanalus ir sėmėmės patirties.“
Paklausti, ar buvo patyrę problemų, dalyviai juokiasi: Nekeista, kad Debesėlis turėjo problemų visuose etapuose, kuriuose važiavome – nusisukę pusašiai, sugedę starteriai, užkaitęs variklis, sugedusi vairo kolonėlė ir t.t. Labiausiai įsiminusi akimirka, kai, nuvažiavę vos 20-30 km nuo starto, pametėme kuro baką. Patys netikėjom, bet maždaug per 2 valandas trasoje pavyko jį pritvirtinti atgal ir pratęsti varžybas!
„Kiekvienas etapas su Debesėliu yra naujas nuotykis. Kartą sutikome RatRace.lt kolegas su sugedusiu VW Golf automobiliu. Deja, jie buvo prakirtę karterį, todėl padėti negalėjome. Tad juos pavežėme iki artimiausio kaimo, kur jie ieškojo detalių automobiliui. Pametėję kolegas, grįžome atgal į trasą, nes labai norėjome finišuoti. Pastebėję, kad liko kone 100 km iki finišo ir į laiko normą bus sunku suspėti, padidinome savo važiavimo tempą. Mes, naujokai, netrukus atsidūrėme metro gylio griovyje! Netrukome nei 2 valandų ir išsikasėme sau naują kelią iš griovio“, – pasakoja nuotykius dalyviai.
Ratrace.lt taisyklės
Nuotykių ištroškusiems dalyviams šiemet bus paruošta 500 km trasa smagiais Lietuvos keliais ir keliukais. Ją dalyviai turės įveikti per 3 dienas.
Maršrutas pareikalaus tiek vairuotojų, tiek, žinoma, ir automobilių ištvermės. Varžyboms tinka nebrangus, bet tai nereiškia, kad ne kietas automobilis. Ir smagi bendraminčių komanda.
Pigią transporto priemonę rekomenduojama rinktis dėl to, kad nugalėtojas turės parduoti savo automobilį už 1000 Eur.
Dalyviai bus skirstomi į klases: 2x4, 4x4, Ladies, Truck, Classic ir apdovanojami pagal jose užimtas vietas bei už iškovotą absoliučią pirmą vietą. Taip pat įsteigtos išskirtiniausio automobilio ir komandos bei publikos numylėtinių nominacijos. Visi ekipažai gaus diplomus.
Automobilių paroda
Turintys išskirtinius automobilius ir norintys juos parodyti miesto ir festivalio svečiams, gali registruotis į parodą, kurioje turės galimybę pademonstruoti savo meno kūrinį ant keturių ratų, papasakoti apie jį ir pravažiuoti parade per Utenos miestą.
Bus net 11 skirtingų nominacijų, kuriose varžysis parodos eksponatai: gražiausio automobilio, gražiausių ratų, gražiausio klasikinio automobilio, sportiškiausio automobilio, gražiausio amerikietiško automobilio, gražiausio vokiško automobilio, gražiausio japoniško automobilio, greičiausios Air Drop važiuoklės, žemiausio automobilio, gražiausio išmetimo bei įspūdingiausio 4x4 automobilio.