Rugpjūtį „CityBee“ netaikys vieno mokesčio

Prasidėjus rugpjūčiui daugelis susimąsto kaip išnaudoti paskutinio vasaros mėnesio teikiamus privalumus. „CityBee“ kviečia šį mėnesį išnaudoti kelionėms po Baltijos valstybes.
„CityBee“ „Fiat 500“ kabrioletas
„CityBee“ „Fiat 500“ kabrioletas

Rugpjūtį, minint itin svarbią datą – 35-ąsias Baltijos kelio metines, „Citybee“ skatina keliauti ir pažinti kaimyninių valstybių gamtą, miestus ir kultūrą dar patogiau. Visą rugpjūčio mėnesį „CityBee“ netaikys automobilio palikimo kitoje šalyje mokesčio. Tai reiškia, kad vartotojai iš Lietuvos, kurie naudosis „Citybee“ automobiliais galės keliauti patogiau – nemokamai palikti automobilius Latvijoje ar Estijoje. Aplankius kaimynines šalis ir grįžus į Lietuvą, automobilio palikimo mokestis taip pat nebus taikomas. Įprastai šis mokestis siekia 79 eurus.

Pasak „CityBee“ Lietuva vadovo Domo Garbinčiaus, vasaros laikotarpiu tarp „Citybee“ klientų stebimas didesnis keliavimo Baltijos šalyse aktyvumas. Pavyzdžiui, pernai tokių kelionių pikas buvo matomas rugpjūtį. Įmonės duomenimis, kelionių skaičius vasaros mėnesiais išauga beveik du kartus.

Nors ir Latvija, ir Estija yra Lietuvai artimos valstybės, visgi 9 iš 10 lietuvių renkasi keliauti į Latviją, rodo „CityBee“ statistika. D. Garbinčiaus teigimu, populiariausi Latvijos miestai tarp klientų iš Lietuvos yra Ryga, Liepoja, Jūrmala ir Jelgava. Daugiausiai, net 80 proc. keliautojų vyksta aplankyti Latvijos sostinę Rygą.

„Pastebime, kad vasarą daugiau mūsų vartotojų renkasi ilgesnes, nuo vienos iki trijų ir daugiau dienų keliones. Tokio tipo kelionių skaičius vasarą išauga dvigubai. Nors Latvija išlieka populiaresne lietuvių keliavimo kryptimi lyginant su Estija, šiemet matome šiek tiek padidėjusį kelionių skaičių ir į Estiją, daugiausiai į Taliną“, – sako D. Garbinčius.

Keliauti tarp Baltijos valstybių – patogu, atstumai nedideli, todėl gyventojai šioms šalims aplankyti skiria net ir ilgesnius savaitgalius. Automobilis – populiariausia ir patogiausia transporto priemonė, norintiems keliauti Baltijos šalyse, rodo Latvijos investicijų ir plėtros agentūros Turizmo departamento duomenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis