Rusai nenori atsilikti: pristatė karantinui tinkamą UAZ namą ant ratų

Rusijos gamintojas UAZ negali nė iš tolo lygintis nei su VW, nei su „Mercedes“, nei, juo labiau, su „Unimog“. Tačiau nenori atsilikti nuo europinių tendencijų. Todėl kartu su „Lux Form“ pagamino naują „batonu“ vadinamo padidinto pravažumo autobusiuko modifikaciją – namelį ant ratų „Baikalas“.
UAZ namas ant ratų „Baikalas“
UAZ namas ant ratų „Baikalas“ / UAZ nuotr.

Kaip teigia UAZ atstovai, kurti kemperį jie ėmėsi pirkėjų iš Vokietijos prašymu. Vokiečiai norėjo padidinto pravažumo „batono“, kuriame galėtų gyventi ir ruošti maistą.

Tačiau dabar, karantino metu, paklausa labai padidėjo ir pačioje Rusijoje. Klientai prašo pagaminti jiems „Baikalą“ tiek ant naujo UAZ, tiek ant senųjų, jau naudotų, bazės.

Iš tiesų, automobilio transformacija labai paprasta. Iš pradžių serijiniam „batonui“ pridedamas grūdinto stikloplastiko pakeliamas stogas su amortizatoriais ir fiksatoriais.

Tokiu būdu salonas paaukštėja iki 2 metrų, o paties kemperio aukštis pasiekia 2710 mm. Norint išsaugoti kėbulo standumą, dedamas papildomas aliuminio rėmas.

Beje, daug miegamų vietų UAZ negali pasiūlyti. Antrajame aukšte išsilanksto dvigulė lova, pirmame iš kėdžių galima suformuoti dar vieną gultą. Taigi laisvai gali išsimiegoti tik trys keleiviai.

Salone taip pat įrengta spinta drabužiams, laminuotos faneros modulinių baldų komplektas, virtuvėlė su kriaukle ir šaldytuvu, 20 l vandens baku, paruošta vieta kaitlentei.

Numatyta ir galimybė montuoti pneumatinę pakabą (norint padidinti prošvaisą). Siūlomos padangos – „BFGoodrich All Terrain“.

Tokio „Baikalo“ kaina prasideda nuo 6000 Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis