Tiesa, dabartinis RAF taptų elektromobiliu, galinčiu viena įkrova įveikti iki 180 km kelią ir vežti iki 30 keleivių.
Eskizai kuriami Sankt Peterburge
Pirmųjų eskizų autoriais tapo Sankt Peterburgo meno akademijos Pramoninio dizaino katedros studentai. Galutinio dizaino kūrimui vadovaus mokslų daktarė Svetlana Mirzojan, kuri sukūrė ir 1958 m. pradėto gaminti RAF eksterjerą, rašo „Trucker“.
Pagal dabartinę koncepciją, mikroautobusas turėtų talpinti apie 30 žmonių: jame planuojama įrengti 15 sėdimų ir 18 stovimų vietų bei numatytos trys atlenkiamos sėdynės. Kuriamos dvi galimos modifikacijos – elektrinė su benzininiu, kaip generatorius, veikiančiu varikliu ir versija, kuri elektrą gaus iš troleibusų laidų.
Jeigu projektas bus realizuotas, pagrindiniu elektromobilio varikliu taps 65 AG agregatas, leisiantis nuvažiuoti nuo 150 iki 180 km.
Naujojo RAF prototipas gali pasirodyti jau kitąmet: įmonė Rigas Autobusu Fabrika planuoja jį sukurti eksperimentams.
Surinkus prototipą jį planuojama išbandyti bendrojo naudojimo keliuose ir, gavus teigiamus rezultatus, pradėti serijinę gamybą. Taip pat Rygoje turėtų būti gaminami ir kiti mikroautobusai. Derybos dėl to esą jau vyksta, tačiau kas gali tapti rygiečių partneriais, nepatikslinama.