Ketvirtadalį šio giganto akcijų „Renault“ nusipirko dar prieš ketverius metus, kai krizės ištiktą legendinių „Žiguliukų“ gamyklą prancūzų investicija išgelbėjo nuo bankroto. Planuojama, kad prancūzų-japonų koncernas po dvejų metų valdys jau 74,5 proc. didžiausios Rusijos automobilių gamyklos akcijų paketą.
Jau dabar matyti, kaip ši investicija pakeis Rusijos automobilių pramonę. Rusai savo gamykloje jau pradėjo gaminti „Dacia“ modelius su „Lada“ ženkleliais. Pirmoji kregždė – „Lada Largus“, kuri yra „Dacia Logan MCV“ klonas. Gaminama ir komercinė šio universalo versija.
Planuojama, kad artimiausiu metu atsiras nedidelis rusiškas visureigis, pakeisiantis archajišką „Niva“ modelį.
Jau nutraukta „VAZ klasikos“ (nedideli sedanai su galiniais varomais ratais – VAZ-2101 pirmtakai) gamyba – balandžio pabaigoje nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis VAZ-2107 modelis.
Per artimiausius dvejus metus turėtų būti galutinai nutraukta „Samara“ modelių gamyba, kurių „protėvis“ – legendinis „aštuntukas“.
„AvtoVAZ“ direktorių taryba per artimiausius dešimt metų planuoja gamybą padidinti iki 1,2 milijono automobilių per metus.