Visos naujienos apie automobilius
Tai – atmosferinė 520-osios serijos ZMZ jėgainė. Įdomu, kad šį technologiškai pasenusį variklį Rusija vis dar gamino iki 2021 m. pabaigos ir montavo į autobusiukus PAZ. Per beveik 60 metų buvo pagaminta 6,5 mln. tokių V8, 4,67 l jėgainių, kurios išvystė nuo 128 iki 138 AG. Agregatas kainavo dvigubai pigiau nei šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai. Pastaruoju metu buvo montuojami į naujausią autobuso versiją PAZ-3205.
KAMAZ grįžta atgal į XX a.
Tuo pačiu keliu nusprendė eiti (tiksliau – grįžti atgal) ir KAMAZ gamykla, atsigręždama į XX a. technologijas. KAMAZ pranešė, kad tai bus patys paprasčiausi šešių cilindrų eilėje Р6 „Тibet“ varikliai be šiuolaikinių purkštukų ir išmetamųjų dujų valymo įrangos. Alternatyvus, dar paprastesnis variantas – dar senesnis variklis V8 KAMAZ-740, sukurtas 1970 m.
Gamyklos valdžia nusprendė, kad variklio charakteristikos ir išmetamųjų dujų kokybė šiuo metu nėra svarbiausi parametrai. Svarbiausia, kad KAMAZ apskritai galėtų ką nors pagaminti vien iš Rusijos resursų.
Todėl net ir variklius Р6 stengsis kuo labiau supaprastinti: aukšto slėgio degalų siurblys ir stūmokliai su degimo kameromis.
„Nustatyti tokio variklio ekologinę klasę bus neįmanoma. Tačiau Rusijos valdžia turėtų užsimerkti ir to nematyti, nes kitas realus žingsnis, alternatyva – labai senas variklis KAMAZ-740“, – rašo motor.ru.
Naberežnyjie Čelny (Totorijos federacinė respublika Rusijos vakaruose) esanti gamykla, Rusijai užpuolus Ukrainą, neteko Vokietijos „Daimler“ technologijų ir detalių tiekimo.