Įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas Michailas Matasovas patikslino, kad kuriama sistema, kuri galės nustatyti vairuotojo būklę pagal alkoholio koncentraciją ir blokuoti užvedimo sistemą. Tokia sistema sunkvežimiuose turėtų pasirodyti per artimiausius trejus – šešerius metus. Tiesa, gamintojo atstovas patikslino, kad sistemą dar reikia tobulinti, nes dabar ji alkoholio tvaiką gali pajausti ir vairuotojui išgėrus kavos ar suvalgius šokoladą, rašo trucker.lt.
Tikėtina, kad ši sistema bus integruojama į sunkvežimių autopiloto sistemą. Pirmosiose "Kamaz" partijose ji bus kaip papildomas pasirinkimas, vėliau žadama ją montuoti ir į bazines versijas.
Klausimai du – kiek tai pabrangins ir taip populiarumu nepasižyminčius rusiškus sunkvežimius ir ar rusiškas alkoblokas veiks taip pat patikimai, kaip vakarietiški įtaisai?