„Klasikos“ paklausa labai sumažėjo. Laikas atsisveikinti“, – bendrovės atstovas Igoris Burenkovas rašo panešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP.
Sovietų Sąjungos automobilių gamykloje „AvtoVAZ“ pradėtas gaminti ir jos simboliu tapęs automobilis „Lada 2107“, kuris Europoje pardavinėjamas su prekiniu ženklu „Riva“, tuo metu buvo Volgos regione įsikūrusios įmonės greičiausias ir sportiškiausias modelis.
Šis automobilis yra modernizuota pirmosios laidos „Žigulių“ (VAZ 2101) – versija. Tokios mašinos buvo pradėtos gaminti Sovietų Sąjungoje pagal susitarimą su Italija, o jų prototipu tapo automobilis „Fiat 124“ – keturių durų sedanas, pradėjęs riedėti nuo konvejerių 1966 metais ir sulaukęs didelio populiarumo Europoje.
„Lada“ pranešė, kad 2107-ojo modelio pardavimai per šių metų pirmąjį ketvirtį sumažėjo 76 proc., pirkėjams renkantis šios įmonės naujesnių modelių mašinas.
„Septintukas“ gamybos klestėjimo laikais buvo eksportuojamas net į Pietų Ameriką
Kampuotas, tačiau daugelio pamiltas automobilis su rankine pavarų dėže išspausdavo 150 kilometrų per valandą, tačiau pasižymėjo itin santūriu dizainu – kai kuriuose modeliuose iš patogumų tebuvo paprastas radijo imtuvas ir ventiliatorius.
Šiuo metu automobiliai „Lada“ gaminami susivienijimo, kurį sudaro bendrovės „AvtoVAZ“ ir „Renault-Nissan“.
2107-ojo modelio „Žiguliai“, Rusijoje daugeliui žinomi kaip „septintukas“, gamybos klestėjimo laikais buvo eksportuojami į įvairias šalis, pradedant Meksika, baigiant Brazilija, o pastaruoju metu buvo gaminami „AvtoVAZ“ gamykloje Iževske.
Ši gamykla planuoja pereiti prie ketverių durų sedanų „Lada Granta“ gamybos. Šį modelį „AvtoVAZ“ pradėjo gaminti anksčiau šį mėnesį, bendradarbiaudama su „Renault-Nissan“.