Rusijos gyventojai nebeišgali įsigyti ir naudotų automobilių: kainos auga kaip ant mielių

Dėl ES ir JAV sankcijų susitraukus naujų Rusijos automobilių rinkai (kovo mėn. – 70 proc.), šios šalies gyventojai pradėjo aktyviau ieškoti naudotų automobilių. Tačiau įsigyti gerą automobilį antrinėje rinkoje tapo neįmanoma.
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi / Škoda nuotr.

„Dabartinėje situacijoje, kai įsigyti naujo automobilio Rusijoje beveik neįmanoma, transporto priemonių ieškoma pagal skelbimus. Tačiau antrinėje kainos šoktelėjo iki neregėtų viršūnių“, – rašo „Avtovzgliad“.

Leidinys remiasi ekspertų paskaičiavimais, kad pirmajame metų ketvirtyje skirtingų markių kainos antrinėje rinkoje šoktelėjo 20-50 proc. Vertinant metų pokytį – 39-75 proc.

Iš esmės Rusijoje juntama ta pati krizė, kaip ir visoje Europoje, tik gerokai jautriau dėl taikomų sankcijų. Juk, trūkstant naujų automobilių, logiška, kad mažėja pasiūla ir naudotų transporto priemonių rinkoje.

Rusijos valstybinio banko ir banko „Otkrytijie“ ekspertai pateikia konkrečius pavyzdžius. Mažas biudžetinis automobilis „Volkswagen Polo“ pabrango itin daug – 60,4 proc. per metus arba 49 proc. per ketvirtį.

Kalugoje, pasitelkus vakarietiškas technologijas, gamintas „LADA Granta“ brango 59,5 proc. „Škoda Rapid“, „LADA Vesta“, „Hyundai Solaris“ ir „Kia Rio“ kainos pašoko 40—45 proc. per metus.

Vadinamoje „Golfo“ klasėje labiausiai brango „Škoda Octavia“ (69 proc. per metus, 45 proc. ketvirtyje) „Kia Ceed“ kainos augimas – atitinkamai 42 proc. ir 17 proc.

Be jau išvardytų modelių į labiausiai brangstančių naudotų automobilių TOP20 patenka „Mitsubishi Outlander“, „Kia Sportage“, „Toyota RAV4“, BMW X5 ir „Renault Captur“. Šioje grupėje kainų dinamika 39-46 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis