23,6 proc. rinkos atsiriekė „Avtovaz“, 13,4 proc. – „Kia“, 11,1 proc. – „Hyundai ", 8,5 proc. – „Renault“, 6,2 proc. – „Škoda“, 6,1 proc. – „Volkswagen“, 5,8 proc. – „Toyota“, 3,0 proc. – „Nissan“. Kitų gamintojų lyginamasis svoris rinkoje mažesnis.
Praėjusį mėnesį įsigyta 114,1 tūkst. automobilių – 17 proc. mažiau nei pernai rugpjūtį ir 16 proc. mažiau nei šiemet liepą.
Anot pranešimo, pagrindinė rinkos nuosmukio praėjusį mėnesį priežastis – kritusi pasiūla dėl pasaulinio lustų deficito apribotos gamybos.
Beveik pusė šiais metais įsigytų naujų automobilių sudarė visureigiai. Elektromobilių populiarumas išlieka labai menkas – mažiau nei 0,1 procento.
Šios organizacijos naujausiomis prognozėmis, šiemet beveik 150 mln. gyventojų turinčioje Rusijoje bus nupirkta 1,756 naujų lengvųjų automobilių – 9,8 proc. daugiau nei pernai.
2020-aisiais Rusijos naujų lengvųjų automobilių rinka susitraukė 9,1 procento.