Rusijos portalas „Avtovzgliad“ svarsto, kas šią vasarą laukia Krymo. Po 2014 m. Krymo atplėšimo nuo Ukrainos, rusams dar labiau plūstelėjus į šį regioną, prie keltų susiformuodavo milžiniškos eilės. Ilgas laukimas dažnai pasibaigdavo muštynėmis, nes dalis keleivių bandydavo pralįsti be eilės.
TAIP PAT SKAITYKITE: Atostogos Kryme: eilėse prie išvažiavimo mušasi rusai
Netrukus V.Putinas, demonstruodamas savo „galią“, metė kalnus rublių (atitikmuo – 6 mlrd. Eur) ir 2018 m. atidarė tiltą, jungiantį Kerčės pusiasalį Kryme ir Tumano pusiasalį Rusijoje. Vasaros sezono metu per tiltą pervažiuoja apie 30 000 automobilių.
Tačiau, Rusijos gyventojams praradus galimybes išvykti poilsio į geriausius Europos kurortus, kaip prognozonuoja „Avtovzgliad“, Krymo laukia visiškas chaosas. Tiltas neišgelbės, nes dėl karo neveikia aplinkiniai oro uostai: Simferopolio, Anapos, Krasnodaro ir t.t. Todėl neaišku, kaip laukiami 4,5 mln. turistų pasieks Krymą. Būtent transportas šiais metais bus didžiausia problema okupuotame Kryme, rašo leidinys. Tiesa, į Krymą veža traukiniai, bet jų maršrutų skaičius žymiai nedidės, o vagonai ne guminiai.
Tačiau leidinys čia pat priduria, kad, ko gero, eiliniai rusai bandys pasiekti jūrą savo automobiliais bet kokia kaina. O kainą didins ir kelių policija, pasiruošusi automobilininkų antplūdžiui. Pareigūnai baus už greičio viršijimą ir už ne vietoje pastatytus automobilius – jų oficialios aikštelės niekaip nesutalpins, problema užprogramuota.
Apskritai, kaip pastebi portalas, Krymo infrastruktūra nėra pasirengusi vasaros sezonui: nei viešbučiai, nei restoranai. Ir, nors aptarnavimas nė kiek nepagerėjo nuo 2014 m., kainos pakilo 2-3 kartus.
Netgi RF prezidento padėjėjas Igoris Levitinas pripažįsta, kad didžiulės spūstys formuosis važiuojant abiem kryptimis – į Krymą ir iš jo.