Kovo 3-ąją SAAB pranešė, kad „Hawtai“ kompanijos prezidentas pasiruošęs pasirašyti ant 150 milijonų eurų vertės sutarties. Dabar jau aišku, kad kompanija paskubėjo tai pranešti nesulaukusi akcininkų pritarimo.
SAAB praneša, kad dialogas su „Hawtai“ nenutrūko. Jie jau rengia jiems alternatyvų pasiūlymą, kuris akcininkus galėtų įtikinti pakeisti savo sprendimą. Taip pat atnaujinti dialogai su kitomis Kinijos kompanijomis.
2010 metų sausio mėnesį SAAB kompanija už 74 mln. JAV dolerių atiteko Olandijos kompanijai „Spyker“. Šiam sandoriui jie naudojo ne nuosavus, o bankų pinigus.
„Spyker“ kompanijai įsigyti Švedijos automobilių kompaniją padėjo ir Europos investicinio banko suteikta 400 mln. eurų paskola.
Deja, šie netruko pasibaigti ir šių metų balandžio mėnesio 6-ąją SAAB buvo priversta sustabdyti automobilių gamybą. Tuomet detalių tiekėjai dėl didelių SAAB skolų jiems sustabdė tiekimą.
Nors automobilių gamyba šiuo metu atnaujinta, automobilių rinkos specialistai kaip susitarę teigia, kad kompanijos padėtis yra labai nepavydėtina. Išeitis galėtų būti papildoma banko paskola arba gal jau metas susirinkti žaislus ir pasitraukti iš smėlio dėžės.