Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sartuose jėgas išbandė ir „Jeep“ visureigiai

Praėjusį savaitgalį Dusetų hipodrome vykusiose tradicinėse tarptautinėse žirgų lenktynėse „Sartai 2012“ jėgas išbandė ne tik keturkojai, bet ir keturračiai – specialiai šalia hiprodromo įrengtoje trasoje vyko bandomieji amerikietiškų visureigių „Jeep“ važiavimai.
„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse
„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse / „Autobrava“ nuotr.

Oficialios „Jeep“ atstovės Lietuvoje UAB „Autobrava“ rinkodaros ir komunikacijos direktoriaus Vyčio Venslausko teigimu, greičiausiai niekam nekyla abejonių, jog žiemos sportas ir „Jeep“ automobiliai beveik neatsiejami – sniegas ir šaltis sudaro visas sąlygas „Jeep“ automobiliams atskleisti bei pademonstruoti geriausias savo savybes.

„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse
„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse

Visą renginio dieną susirinkusieji specialioje bekelės trasoje vienas po kito bandė tris „Jeep“ modelius – „Compass“, „Grand Cherokee“ ir legendinį „Wrangler“. Pastarieji du, anot įmonės rinkodaros direktoriaus, buvo patys populiariausi tarp vyrų, tuo tarpu moterys labiausiai norėjo išbandyti 2011 m. pasirodužiusį atnaujintą „Jeep Compass“ modelį.

„Didžiulis renginio lankytojų susidomėjimas „Jeep“ automobiliais leido įsitikinti, jog amerikietiškų visureigių populiarumas šalyje išties auga, o įsivyravus šaltoms ir snieguotoms žiemoms, šie automobiliai yra viena tinkamiausių transporto priemonių mūsų šalyje“, – sako V. Venslauskas.

„Jeep“ visureigius ekstremalioje ir kitiems automobiliams neįveikiamoje trasoje išbandė ne tik renginio lankytojai – sniegu ir ledu padengtais keliais, neatsilikdami nuo lenktynių dalyvių, su oficialiu „Sartai 2012” automobiliu „Jeep Grand Cherokee“ važinėjo ir lenktynių teisėjai.

„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse
„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse

„Autobrava“ rinkodaros ir komunikacijos direktoriaus teigimu, dalyvavimas tokio pobūdžio renginiuose ir „Jeep“ visureigių pristatymas jų savybes geriausiai atskleidžiančioje aplinkoje leidžia supažindinti potencialius pirkėjus su šiais automobiliais ir tuo pačiu didinti jų pradavimus. „Siekdami įsiveržti į Lietuvos rinką ir šiemet užsitikrinti dar stipresnes pozicijas, planuojame surengti ir daugiau tokių renginių, kurie atskleistų visas „Jeep“ galimybes“, – sako V. Venslauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos