Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Saugumo bandymuose joks kitas automobilis dar nebuvo apvirtęs taip, kaip „Wrangler“ – gamintojas pateikė savo paaiškinimą

Praeitą savaitę rašėme apie saugumo bandyme netikėtai apvirtusį „Jeep Wrangler“. JAV greitkelių eismo saugumo draudimo institutas (IIHS) atlieka daugybę bandymų, tačiau taip, kaip naujasis „Wrangler“, dar nebuvo apvirtęs joks bandomas automobilis. Dabar internete pasirodė ir gamintojo reakcija į tokį nesėkmingą saugumo bandymą.
„Jeep Wrangler“
„Jeep Wrangler“ / Gamintojo nuotr.

Tuo tarpu 2015-ųjų „Jeep Wrangler“ to paties bandymo metu neapsivertė. Negerai. Kita vertus, IIHS teigia, kad „Wrangler“ vis tiek yra labai saugus automobilis. Nors jis apsiversti tikrai neturėjo, visureigio oro pagalvės išlaikė vairuotoją vietoje. Ir kituose bandymuose naujasis „Wrangler“, gaminamas nuo 2017 metų, pasirodė puikiai. Tai yra saugus automobilis, nors vartytis jam tikrai nereikėtų.

„Jeep“ markės savininkė FCA portalui jalopnik.com atsiuntė savo reakciją. Kompanija primena, kad pardavė jau 500 tūkstančių tokių visureigių. Kartu jie nuvažiavo milijonus kilometrų ir nei vienas nepatyrė tokios avarijos.

FCA atstovai taip pat užsiminė, kad nėra tokių laboratorijose atliekamų bandymų, kurie realistiškai atspindėtų tikrus eismo įvykius. „Wrangler“ puikiai pasirodo tikrose avarijose ir šių visureigių pirkėjams tiesiog nėra ko bijoti.

Juolab, kad vairuotojo vietą užėmęs manekenas nebuvo nei pažeistas, nei stipriai supurtytas šio bandymo metu. Nebuvo iškilusi grėsmė, jog jis tiesiog iškris iš automobilio.

Niekas neperka „Wrangler“ visureigių dėl jų saugumo. Mitas, jog didesni automobiliai yra saugesni, jau seniai yra miręs. Tačiau „Wrangler“ yra modernus, turi oro pagalves, tvirtą rėmą ir smūgius sugeriančią konstrukciją. Jo pirkėjams kur kas svarbiau tai, kad šis visureigis puikiai pasirodo bekelėje ir atrodo kaip tradicinis „Jeep“.

Tačiau IIHS teigia, kad gavo FCA pranešimą, jog ši problema bus sprendžiama. Įdomu, kaip tai bus daroma. Panašu, kad automobilis apvirto dėl to, kad išplėštas ratas buvo pastumtas po visureigio rėmu ir tarsi pleištas atplėšė automobilį nuo grindų. Gamintojas gali pabandyti sumažinti svorio centrą, pakeisti važiuoklės ar bamperio konstrukciją, bet tai – dideli pakeitimai. Todėl turbūt net neverta spėlioti, kaip FCA bandys pagerinti „Wrangler“ saugumą tokių labai specifinių avarijų metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?