Kaip teigia Euro NCAP specialistai, adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC) yra suprojektuota automatiškai pritaikyti greitį artėjant prie lėčiau judančio arba stabdomo automobilio.
Taip pat pažymima, kad adaptyvi greičio palaikymo sistema veikia individualiai ir ji nėra autonominių stabdymo sistemų dalis. Pastarosios veikia savo nuožiūra ir atlieka kitas užduotis.
Adaptyvios greičio palaikymo sistemos neįtrauktos į Euro NCAP vertinamų sistemų sąrašą, tačiau jos yra mėginamos atliekant išplėstinius autonominių stabdymo sistemų bandymus. Jų metu parenkami tokie greičiai, kokiais dažniausiai leidžiama važiuoti Europos keliuose.
Atliekant šios sistemos bandymus imituojami keli scenarijai. Pirmasis, kai priešais mėginamą automobilį važiuoja kitas, ženkliai mažesniu greičiu. Antras scenarijus, kai priešais esantis automobilis yra visiškai sustojęs.
Taip pat sistemos tikrinamos atliekant imituojant kitus kasdienius scenarijus. Pavyzdžiui, kai iš gretimos juostos priešais išvažiuoja kitas automobilis.
Arba kai priešais ta pačia kryptimi važiuojantis automobilis persirikiuoja į kitą eismo juostą, o priešais jį buvę automobiliai stovi vietoje.
Euro NCAP specialistai pažymi, kad gamintojai kuria skirtingas sistemas, todėl ir jų veikimas – nevienodas. Dėl šios priežasties į bandymų poligoną atvyko net dešimt skirtingų automobilių.
Audi A6
BMW 5 serija
DS 7 Crossback
Ford Focus
Hyundai NEXO
Mercedes-Benz C-klasė
Nissan LEAF
Tesla Model S
Toyota Corolla
Volvo V60